Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blad z native "user_has_weapon"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2011 19:06

loguser jest po to aby pobrać id....
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#22 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 22.08.2011 19:59


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new const gNazwaPluginu[] = "Nazwa Pluginu";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
{
set_hudmessage(200, 255, 255, 0.0, 0.79, 0, 6.0, 7.0);
show_hudmessage(id, "Masz Bombe ! ^nPodluz Ja Albo^nWyrzuc koledze!");
}
return HAM_IGNORED;
}


masz :F

lub tak, lecz tego nie jestem pewien

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "STRIKER"

new gMaxPlayers

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Runda", 2, "1=Round_Start")
gMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public Runda()
{
for( new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++ )
{
if ( !is_user_alive(id) )
return PLUGIN_HANDLED

if ( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1)
{

set_hudmessage( 200, 255, 255, 0.0, 0.79, 0, 6.0, 7.0 )
show_hudmessage( id, "Masz Bombe ! ^nPodluz Ja Albo^nWyrzuc koledze!" )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#23 grs4

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:167
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.08.2011 23:09

ok dziala masz +

#24 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2011 00:45

MisieQ błąd:
show_hudmessage( id, "Masz Bombe ! ^nPodluz Ja Albo^nWyrzuc koledze!" )

Na:
 show_hudmessage( id, "Masz Bombe ! ^nPodloz Ja Albo^nWyrzuc koledze!" )


:P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych