Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czemu Item nie dziala ??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 08:37

Witam!

Mam otoz problem, przerabialem do starego coda funkcje wspinania sie po scianie stąd [CoD Stary] Klasa Chodząca po ścianie - AMXX.pl: Support AMX Mod X (to jest klasa a ja chce zrobic item)


wiec cos takiego robilem, ale nie dziala w ogóle

public fwd_touch(id, world)
{
    if(!is_user_alive(id) || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)//tu
        return FMRES_IGNORED;
    
    new classname[32];
    entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)//tu
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
            return FMRES_IGNORED;
    
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
            return FMRES_IGNORED;

        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }    
    return FMRES_IGNORED;
}

Za pomoc +++
  • +
  • -
  • 0

#2 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 21.08.2011 10:15

if(button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)//tu

zamiast XX wpisałeś liczbę itemu?
  • +
  • -
  • 0

#3 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 13:21

Nom wiem przeciez, dalem te XX jako cyfry np, a co jest w tym kodzie zle ze nie dziala ??

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 21.08.2011 13:21

  • +
  • -
  • 0

#4 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 21.08.2011 14:16

To działać nie może pisze (classname)-- Nazwaklasy więc jak to może działać na itemie?
Moim zdaniem to jest tylko przypisane do klasy a jak zrobić z tego item to już raczej osobny plugin..
  • +
  • -
  • 0

#5 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 16:22

proszę was, bo ja bym bardzo to prosil.
  • +
  • -
  • 0

#6 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 21.08.2011 16:50

Na chwilę obecną nie ma takiego itemu, ani pluginu.
Więc Masz udzieloną odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0

#7 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 21.08.2011 16:54

nwm czy dobrze kombinuję ( strasi stopniem niech mnie poprawią :D ) ale te "classname" chyba trzeba wymienić na [id] alebo coś w tym stylu
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#8 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 17:59

Jak jest ktos profesjonalny do przerabiania pluginów bardzo prosilbym o to aby to dzialalo
  • +
  • -
  • 0

#9 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 21.08.2011 18:24

Jak jest ktos profesjonalny do przerabiania pluginów bardzo prosilbym o to aby to dzialalo



new classname[32]

na pewno zadziała ...

#10 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2011 07:29

nom wiem ze nie zadziala, ale co wpisac zamiast tego classname[32].


Wstawilem to samo ale nie dzialalo ;/

public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)//tu
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
            return FMRES_IGNORED;
    
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
            return FMRES_IGNORED;

        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }    
    return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 22.08.2011 07:49

  • +
  • -
  • 0

#11 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 540
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2011 11:39

if(button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //tu - wpisałeś tu odpowiedni numer czy zostawiłeś XX?

Użytkownik A może sma? edytował ten post 22.08.2011 13:45

  • +
  • -
  • 0

#12 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2011 13:28

Wpisalem 102 (numer itemu) zamiast XX ale nic nie dalo rady ;/

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 22.08.2011 13:29

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych