
Każdy zna Deathmatcha'a więc opis zbędny. Autorespawn + 2 możliwości - Team Deathmatch lub Deathmatch. Jak zmienić? To będzie w cvarach. Konfiguracja jest bardzo łatwa.
Wymagania:
- Metamod 1.8.7 lub wyżej
- SourceMod 1.3.8 lub wyżej

Podstawowe.

Standardowa.

// Czy CS:S DM ma byc wlaczony? // -- // Domyslnie: "1" cssdm_enabled "1" // Czy tryb FFA (kazdy na kazdego) ma byc wlaczony? // W tym trybie dostaje sie punkty za zabicie swojego. // -- // Domyslnie: "0" cssdm_ffa_enabled "0" // Wybor miejsca odrodzenia. // "none" -- Odrodzenie w normalnym miejscu, tam gdzie zawsze. // "preset" -- Odrodzenie w losowym punkcie z pliku odrodzen mapy. // -- // Domyslnie: "preset" cssdm_spawn_method "preset" // Number of seconds to wait before deleting a ragdoll. // If 0, ragdoll will be deleted instantly. // If >=20, ragdoll will never be deleted. // -- // Default: "2" cssdm_ragdoll_time "2" // Czas w sekundach do odrodzenia gracza. // -- // Domyslnie: "0.75" cssdm_respawn_wait "0.75" // Czy C4 powinno byc dozwolone? Jezeli nie, to // zostanie usuniete pole do podkladania oraz // z graczy przy odrodzeniu. // -- // Domyslnie: "0" cssdm_allow_c4 "0" // Czy plugin z ekwipunkiem ma byc wlaczony? // -- // Wymaga: dm_equipment.smx // Domyslnie: "1" cssdm_enable_equipment "1" // Czy ma byc wlaczona ochrona punktu odrodzenia? // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "1" cssdm_spawn_protection "1" // Czas ochrony po odrodzeniu w sekundach, jezeli // ochrona jest wlaczona. // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "2" cssdm_prot_time "2" // Kolor obwodki wokol Anty-Terrorysty, gdy ma ochrone. // Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc) // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "0 0 255 50" cssdm_prot_ctcolor "0 0 255 128" // Kolor obwodki wokol Terrorysty, gdy ma ochrone. // Format koloru: "r g b a" (glebia czerwieni, glebia zieleni, glebia blekitu, przezroczystosc) // -- // Wymaga: sm_spawn_protection.smx // Domyslnie: "255 0 0 50" cssdm_prot_tcolor "255 0 0 128" // Pozwol graczowi uzywac komendy "respawn" // Notka: komenda nie pozwala na odrodzenie przed czasem: // cssdm_respawn_wait. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "1" cssdm_respawn_command "1" // Czy plugin ma wymuszac wybor mapy. // Użyteczne tylko dla uzytkownikow Stripper:Source. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "0" cssdm_force_mapchanges "0" // Wybor pliku z mapami. // Potrzebne tylko jesli jest wlaczony: cssdm_force_mapchanges. // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "mapcycle.txt" cssdm_mapchange_file "mapcycle.txt" // Czy amunicja ma byc automatycznie uzupelniana? // -- // Wymaga: dm_basics.smx // Domyslnie: "1" cssdm_refill_ammo "1" // Ile botow ma byc w grze. Uzyj tego w // w bot_quota, aby zarzadzac botami. // bot_quota - wartosc powinna wynosic "0" // bot_quota_mode - "normal" // bot_auto_vacate - "0" // -- // Wymaga: dm_bot_quotas.smx // Domyslnie: "0" cssdm_bots_balance "0" // Eksperymentalnyy cvar, ktory chorni przed wyrzucaniem przedmiotow. // Rekomendowany dla tych, ktorzy nie chca, aby na ziemi lezalo // duzo broni i zeby nie lagowalo zarowno serwera jak i klienta. // -- // Domyslnie: "1" cssdm_remove_drops "1"

Do konfiguracji w folderze /cfg/ mamy plik: cssdm.equip.txt. Jest tam też: cssdm.weapons.txt, ale jego nie wolno edytować!
Dodatkowo możemy tworzyć spawny tworząc nowy plik tekstowy w folderze /cfg/spawns/ o nazwie mapy, a w treści wypisujemy punkty.
Zawartość pliku cssdm.equip:
"Equipment"
{
	"Settings"
	{
		// Pozwol graczowi na wpisanie "guns" aby odblokowac menu.
		// Jest to zablokowane, gdy menu jest niewyswietlone
		//
		"guns_command"		"yes"
	}
	//
	// Odblokowywanie i blokowanie menu.
	// Dla przykladu, dla menu z glownymi i pobocznymi broniami, mozesz uzyc:
	//	"no"     - Kompletnie blokuje menu
	//	"yes"    - Odblokowuje menu
	//	"random" - Losowa bron z menu dla gracza
	//
	"Menus"
	{
		// Menu glownych broni
		"primary"		"yes"
		
		// Menu pobocznych broni
		"secondary"		"yes"
		
		// Normalne menu kupywania z CS:S
		// Jeżeli jest odblokowane, to menu z ekwipunkiem zostanie zablokowane
		"buy"			"no"
	}
	
	//
	// Domyslne wartosci na poczatku rundy
	//
	"AutoItems"
	{
		// Domyslna wartosc zycia (0 - domyslna wartosc z gry lub innego pluginu)
		"health"		"100"
		// Domyslna wartosc kamizelki
		"armor"			"100"
		
		// Czy dawac helm?. Jezeli chcesz calkowicie zablokowac menu, 
		// wpisz tu "no" i dla pancerza "0"
		"helmet"		"yes"
		
		// Ilosc granatow oslepiajacych
		"flashbangs"		"0"
		
		// Czy dawac granat dymny?
		"smokegrenade"		"no"
		
		// Czy dawac granat wybuchowy?
		"hegrenade"		"no"
		// Czy dawac kombinerki anty-terrorystom?
		"defusekits"		"yes"
		
		// Czy dawac noktowizor?
		"nightvision"		"yes"
	}
	
	//
	// Przedmioty z listy ponizej beda automatycznie dawane botom.
	// Jezeli istnieja bronie z roznych kategorii (glownej/pobocznej),
	// to bedzie dawane przedmiot z jednej kategorii. Jezeli jedna bron
	// bedzie dawana wiele razy, to zwieksza sie szansa, ze bedzie wybrana.
	// Nie moze byc tu wiecej niz 32 bronie.
	//
	"BotItems"
	{
		"weapon"		"ak47"
		"weapon"		"m4a1"
		"weapon"		"awp"
		"weapon"		"galil"
		"weapon"		"aug"
		"weapon"		"deagle"
		"health"		"100"
		"armor"			"100"
		"helmet"		"yes"
		"flashbangs"		"0"
		"smokegrenade"		"no"
		"hegrenade"		"no"
		"defusekits"		"yes"
	}
	
	//
	// Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete.
	// Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie
	// pominiete, a gracz otrzyma ta bron.
	//
	"SecondaryMenu"
	{
		"weapon"	"usp"
		"weapon"	"glock"
		"weapon"	"deagle"
		"weapon"	"p228"
		"weapon"	"elite"
		"weapon"	"fiveseven"
	}
	
	//
	// Jezeli nie bedzie tu ani jednej broni, to menu bedzie pominiete.
	// Jezeli bedzie tu tylko jedna bron, to menu rowniez bedzie
	// pominiete, a gracz otrzyma ta bron.
	//
	"PrimaryMenu"
	{
		"weapon"	"m4a1"
		"weapon"	"ak47"
		"weapon"	"awp"
		"weapon"	"scout"
		"weapon"	"sg552"
		"weapon"	"galil"
		"weapon"	"famas"
		"weapon"	"sg550"
		"weapon"	"aug"
		"weapon"	"m249"
		"weapon"	"g3sg1"
		"weapon"	"ump45"
		"weapon"	"mp5navy"
		"weapon"	"m3"
		"weapon"	"xm1014"
		"weapon"	"tmp"
		"weapon"	"mac10"
		"weapon"	"p90"
	}
}

Windows:
 cssdm-2.1.4.zip   197,81 KB  2260 Ilość pobrań
 cssdm-2.1.4.zip   197,81 KB  2260 Ilość pobrańLinux:
 cssdm-2.1.4-linux.zip   217,55 KB  1627 Ilość pobrań
 cssdm-2.1.4-linux.zip   217,55 KB  1627 Ilość pobrań

 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					


 
				
				
 
 
				
				
 
				
				
 
				
				 
				
				



 
				
				 
				
				







