Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa niewidzialna


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 20.08.2011 16:22

Witam mam klasę która na nożu jest niewidzialna. Jednak gracz po zmianie tej klasy na inną zostaje ta niewidzialność;/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>


new const nazwa[] = "Wytrenowany Szpieg (Klasa PREMIUM)";
new const opis[] = "Trzymajac noz jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Szymek")

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ))
{
ColorChat(id, GREEN, "[RealShoots.pl]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy PREMIUM.");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id]) return;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

return;
}

Użytkownik Szymek^ edytował ten post 20.08.2011 16:22

  • +
  • -
  • 0

#2 severe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 20.08.2011 16:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>


new const nazwa[] = "Wytrenowany Szpieg (Klasa PREMIUM)";
new const opis[] = "Trzymajac noz jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Szymek")
        
        register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ))
        {
                ColorChat(id, GREEN, "[RealShoots.pl]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy PREMIUM.");
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public CurWeapon(id)
{
        if(!ma_klase[id]) return;
        
        if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
                
        return;
}

Powinno zadziałać.

Użytkownik severe edytował ten post 20.08.2011 16:47

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych