Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ganiany w cod mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Fuck TheSystem

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:piwa?
Offline

Napisano 20.08.2011 13:53

Witam, może ktoś poprawić moje pluginy do COD'a? Żaden nie działa jak należy (oprócz przerobionego skryptu wyłączenia TT latarek) chociaż kompiluje bez żadnego ostrzeżenia.


codclass_chowany

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Chowany";
new const opis[] = "1/3 z noża dostepny tylko podczas chowanego.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new pcvar_on;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	pcvar_on = register_cvar("cod_chowany", "1");
}


public cod_class_enabled(id)
{
	if(get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 && get_user_team(id) == 1)
	{
		client_print(id, print_chat, "[Chowany] Event nie jest wloczony lub jestes w CT.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if ((get_user_weapon(id) != CSW_C4) && (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) && ma_klase[id])
        {
                client_cmd(id,"weapon_knife")
                engclient_cmd(id,"weapon_knife")
        }
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Bugi:
-Cvar cod_chowany nie działa, klasę można wybrać nawet jeśli ustawiło się cod_chowany 0


Cod_chowany


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>


 
#define PLUGIN "cod_chowany"
#define AUTHOR "*** the System"
#define VERSION "1.0"
 
new pcvar_on;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player","spawned", 1);
	pcvar_on = register_cvar("cod_chowanyTT", "1");
	
}
 
 
public spawned(id){
        if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0  ){
                return HAM_IGNORED;
        }
	cod_set_user_class(id, cod_get_classid("Chowany"), 1);
	client_print(id, print_chat, "Rozpoczal sie event chowany. Zmieniam klase TT na 'Chowany'");
        return HAM_IGNORED;
}


Bugi:

-Cvar nie działa.
-Wszystkim zmienia klasę na Chowany (miało tylko TT)

Cod_CTflash

Znalazłem w necie plugin. Miał przez ileś tam czasu sflashować CT na X czasu. Przerobiłem go trochę (dodałem godmode i cvara.)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN ""
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR ""
new screenfade
new pcvar_on;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_logevent("nowa_runda", 2, "1=Round_Start")
    screenfade = get_user_msgid( "TT sie chowa" ) 
    pcvar_on = register_cvar("cod_chowanyFCT", "1");
    

}


public nowa_runda(){
    for(new id=0; id<=32; id++){
        if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_team(id)==2 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0){
            message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id )
	    set_user_godmode(id, 1)
            write_short( 1 << 12 )
            write_short( 1 << 8 )
            write_short( 1 << 0 )
            write_byte( 0 )
            write_byte( 0 )
            write_byte( 0 )
            write_byte( 255 )
            message_end()
            set_task( 0.9, "full_fade", id )
            set_task( 10.0, "reset", id ) 
        }
    }
}


public full_fade(id)
{
    message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id )
    write_short( 1 << 0 )
    write_short( 1 << 0 )
    write_short( 1 << 2 )
    write_byte( 0 )
    write_byte( 0 )
    write_byte( 0 )
    write_byte( 255 )
    message_end()
}
public reset(id)
{
    message_begin( MSG_ONE, screenfade, _, id)
    set_user_godmode(id, 0)
    write_short( 1 << 0 )
    write_short( 1 << 0 )
    write_short( 1 << 0 )
    write_byte( 0 )
    write_byte( 0 )
    write_byte( 0 )
    write_byte( 0 )
    message_end()
} 

Bugi:

-Nie działa





Dodam że co rundę mają zmieniać się drużyny (mam odpowiedni plugin), kiedy CT będzie wszystko widzieć nastaję całkowita ciemność (Tez mam odpowiedni plugin). TT nie ma latarki i ma klasę "chowany" 1/3 z noża. Admin nadzoruję zabawę i włącza "event" pakietami cvarów i komend.

Użytkownik Fuck TheSystem edytował ten post 20.08.2011 13:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych