Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy plugin jest dobry ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.08.2011 20:25

Czy ten plugin będzie dawał model dla gracza w CT z flagą "t" ? Nie mam jak sprawdzić dlatego pytam, kompiluje się bez błędu.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("Zmiana modelu", "0.1", "Blak Rajder")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "poczatek", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/vip/zm_vip.mdl")
}
public poczatek(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "zm_vip")
}
}
else
{
cs_reset_user_model(id)
}
}

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 19.08.2011 20:27

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 19.08.2011 20:30

nie
  • +
  • -
  • 0

#3 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.08.2011 20:31

A Co jest źle ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 19.08.2011 20:38

Ścieżka do modelu, tak powinno być:

precache_model("models/player/vip/zm_vip.mdl")


+ w początku zresetuj model graczowi (cs_reset_user_model)
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.08.2011 20:39

	new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip_zm")


Shark, nie trzeba :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 19.08.2011 20:40

  • +
  • -
  • 0

#6 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.08.2011 20:40

To moze tak

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("Zmiana modelu", "0.1", "Blak Rajder")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "poczatek", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/vip/zm_vip.mdl")
}
public poczatek(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
{
cs_reset_user_model(id)
}

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_user_model(id, "zm_vip")
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 19.08.2011 20:47

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZiP"

public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zm_vip/zm_vip.mdl")
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

cs_reset_user_model(id)
{

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

cs_set_user_model(id, "zm_vip");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 19.08.2011 21:01

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 19.08.2011 20:51

Ścieżka do modelu, tak powinno być:

precache_model("models/player/vip/zm_vip.mdl")


+ w początku zresetuj model graczowi (cs_reset_user_model)

Pewny jesteś ? :)
Nazwa folderu ma być taka jak nazwa modelu.
  • +
  • -
  • 0

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 19.08.2011 20:53

Też fakt, wzoruj się na innych vipach.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#10 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 19.08.2011 21:25

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting AMXX -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#11 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.08.2011 21:42

Wgrałem plugin na serwer, model się pobiera ale nie działa

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZiP"

public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zm_vip/zm_vip.mdl")
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

cs_reset_user_model(id)
{

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

cs_set_user_model(id, "zm_vip");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#12 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 19.08.2011 21:46

Zombie plague ma to do siebie że samo ustawia modele z jakimś tam opóźnieniem i w taki sposób nie zmienisz tego modelu, najlepiej dodaj task.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#13 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.08.2011 21:47

Sprawdź
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZiP"

public plugin_init() {
	register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn2", 1);
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/zm_vip/zm_vip.mdl")
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  
public spawn2(id)
{
set_task(5.0,"spawn",id)
}
public spawn(id)
{      
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
			
		cs_set_user_model(id, "zm_vip");
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 19.08.2011 21:49

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#14 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.08.2011 21:50

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZiP"

public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

set_task(15.0, "Spawn",_,_,_,"b");
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zm_vip/zm_vip.mdl")
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

cs_reset_user_model(id)
{

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

cs_set_user_model(id, "zm_vip");
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Nie za mało ?
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#15 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.08.2011 21:58

Twoja wersja taska nie posiada id
Sprawdź
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "model"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZiP"

public plugin_init() {
	register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn2", 1);
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/zm_vip/zm_vip.mdl")
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  
public spawn2(id)
{
set_task(15.0,"spawn",id)
}
public spawn(id)
{      
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
			
		cs_set_user_model(id, "zm_vip");
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#16 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.08.2011 22:01

Dobra ten task zadziała bo teraz patrzyłem na serwerze, jak freezetime to modele działaja, a potem sie restruja juz testuje twoja wersje

Dodano 19 sierpień 2011 - 22:26:
Nie działa
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#17 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.08.2011 18:10

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "Unknown"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
precache_model("models/player/zm_vip/zm_vip.mdl");

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

cs_reset_user_model(id);
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && get_user_team(id) == 2)
cs_set_user_model(id, "zm_vip");
return HAM_IGNORED;
}

Masz. To będzie działać.
  • +
  • -
  • 0

#18 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.08.2011 19:14

Nie działa
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#19 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.08.2011 19:27

Jak nie działa - jak działa. Testowałem przed wrzuceniem, zmienia model po spawnie. Może masz jakiś plugin, który z nim koliduje?
  • +
  • -
  • 0

#20 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 19:30

Zombie plague ma to do siebie że samo ustawia modele z jakimś tam opóźnieniem i w taki sposób nie zmienisz tego modelu, najlepiej dodaj task.


Tak ma plugin, z którym to koliduje :] A jak pisałem, żeby zmienić to w głównym pluginie to dostałem odpowiedź, że nie chce tam mieszać...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych