Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyrzucacie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fuck TheSystem

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:piwa?
Offline

Napisano 19.08.2011 20:24

Poszukuję pluginu który wyrzuca wszystkie bronie (nie można podnieść) i sprawdza co 10 sekund czy ktoś ma broń. Dobrze by było jeśli byłby cvar który ustawia komu wyrzuca broń (np. DropAllWeapons_team 0 to nikomu, 1 wszystkim 2 CT 3 TT)

Napisałem takie coś:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Only knife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "*** the System"

new pcvar_on;
new pcvar_on2;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("CurWeapon", "wymusTT", "be", "1=1");
	register_event("CurWeapon", "wymusCT", "be", "1=1");
	pcvar_on = register_cvar("ok_tt", "1");
	pcvar_on2 = register_cvar("ok_ct", "1");
	
}

public wymusTT(id)
{
	if(get_pcvar_num(pcvar_on) > 0 && get_user_team(id) == 1)
		engclient_cmd(id, "weapon_knife")
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public wymusCT(id)
{
	if(get_pcvar_num(pcvar_on2) > 0 && get_user_team(id) == 2)
		engclient_cmd(id, "weapon_knife")
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ale nie działa :(

PS. Potrzebne mi to na serwer Call of Duty.

Użytkownik Fuck TheSystem edytował ten post 19.08.2011 20:25

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 19.08.2011 21:48

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Szukam pluginu
do
Scripting AMXX -> Problemy

  • +
  • -
  • 0

#3 Fuck TheSystem

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:piwa?
Offline

Napisano 20.08.2011 10:23

Edytowałem plugin Hiroshimy:


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


 
#define PLUGIN "strip user weapons"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"
 
new pcvar_on;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player","spawned", 1);
	pcvar_on = register_cvar("ok_t", "1");
}
 
 
public spawned(id){
        if(!is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pcvar_on) > 0  ){
                return HAM_IGNORED;
        }
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_knife");
        return HAM_IGNORED;
}



Zabiera tylko pistolet drużyny :/. Broń klasy zostaje.

Dodano 20 sierpień 2011 - 10:31:
Albo jest plugin który wymusza drużynie TT zmianę klasę na X?
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 20.08.2011 10:31

Stestuj

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>

new g_cvarDropAllWeapons

public plugin_init() {
register_plugin("Only Knife", "1.0", "MarWit")
g_cvarDropAllWeapons = register_cvar("DropAllWeapons", "1")

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "WeaponTouch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "WeaponTouch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "WeaponTouch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawned", 1)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
new iWpn = read_data(2)

if(iWpn == CSW_KNIFE || iWpn == CSW_C4)
return PLUGIN_CONTINUE

new mode = get_pcvar_num(g_cvarDropAllWeapons)
switch(mode)
{
case 1: {
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
case 2: {
if(get_user_team(id) == 1)
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
case 3: {
if(get_user_team(id) == 2)
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
default: return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Spawned(id)
{
new mode = get_pcvar_num(g_cvarDropAllWeapons)
switch(mode)
{
case 1: {
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
case 2: {
if(get_user_team(id) == 1)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
}
case 3: {
if(get_user_team(id) == 2)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
}
default: return HAM_IGNORED
}
return HAM_IGNORED
}

public WeaponTouch(iWpn, id)
{
new model[23];
entity_get_string(iWpn, EV_SZ_model, model, 22)
if (!is_user_connected(id) || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
return PLUGIN_CONTINUE

new mode = get_pcvar_num(g_cvarDropAllWeapons)

switch(mode)
{
case 1: return HAM_SUPERCEDE
case 2: {
if(get_user_team(id) == 1)
return HAM_SUPERCEDE
}
case 3: {
if(get_user_team(id) == 2)
return HAM_SUPERCEDE
}
default: return HAM_IGNORED
}
return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 Fuck TheSystem

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:piwa?
Offline

Napisano 20.08.2011 11:46

"Stestuję" twój plugin, jak nie zadziała mój nowy plugin jaki napisałem :P.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych