Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tablice - tworzenie w czasie trwania pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 diggs

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 19.08.2011 10:45

Witam. Potrzebuję porady bo nie wiem jak się do tego zabrać w PAWN'ie.
Mam sytuacje gdzie każdy gracz po wejściu ma mieć utworzoną tablice o X elementach w której przechowywane będą dane typu int. Kiedy wiadomo ile jest elementów można to zrobić w taki sposób:
new g_PlayerArray[MAXPLAYER][X];
Teraz pytanie jak to zrobić jeśli ilość elementów tablicy dla każdego gracza jest znana dopiero po rozpoczęciu pluginu?
Myślałem nad czymś takim:
new Array:g_PlayerArray[MAXPLAYER];

public client_connect(id)
{
    g_PlayerArray[id] = ArrayCreate(1, X);
}
Ale czy sposób wyżej będzie działał, wydaje mi się że nie ale to tak na chłopski rozum.

Może macie jakiś pomysł jak to zrobić, myślałem też nad tym aby każdy gracz miał inną nazwę zmiennej, przykład:
new g_PlayerArray_1;
new Arrayg_PlayerArray_2;
new Arrayg_PlayerArray_3;
new Arrayg_PlayerArray_4;
new Arrayg_PlayerArray_5;
A potem przy połączaniu gracza tworzona była by tablica dynamiczna której adres przechowywany byłby w takiej zmiennej, ale jak połączyć id gracza z numerem tej zmiennej? Z tego co pamiętam w PHP można tworzyć nazwę zmiennej z wykorzystaniem innej zmiennej ale obawiam się że tutaj czegoś takiego nie ma.

Proszę o jakąś rade w tej kwestii.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 19.08.2011 10:52

Będzie działał tylko typ zmiennej musi być array. Wtedy będziesz miał tablice z graczami i każdy gracz otrzyma uchwyt do swojej tablicy dynamicznej.

#include <amxmodx>

new Array:gPlayerArray[33];

public client_connect( id )
{
gPlayerArray[id] = ArrayCreate( 1, x );
}





Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 diggs

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 19.08.2011 11:00

Dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń.
  • +
  • -
  • 0

cFun.pl BaseBuilderPro v6.5.8 Tirant edit by diggs
IP: 80.82.16.66:27034
b_350_20_D91408_470002_FFFFFA_000000.png

cFun.pl Only AWP - 1000 FPS [SkinsMod]
IP: 80.72.42.113:27015
b_350_20_F8D241_B69427_0F100D_000000.png


#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 19.08.2011 11:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: odpowiedź udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych