Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka errorow i problem z godmode


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.08.2011 14:35

1. Problem z godmode

case DEATH:
			{
				if (!fm_get_user_godmode(id)){
					fakedamage(id, "Blok ze smiercia", 10000.0, DMG_GENERIC);
				}
			}

Gdy stane nie zabije tylko czasem.
I pytanie jak zablkować działanie innego pluginu na śmierć?

2. Co znaczą te błędy i jak je naprawić?

L 08/18/2011 - 10:15:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 08/18/2011 - 10:18:06: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range

Linia z cs_set_weapon_ammo

cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, szWeapon, Player[i]), ammo);


Funkcja:


if(get_user_team(id) == 2) {
new szWeapon[32];
new iWeapons[32], iNum;
format(szWeapon, 31, "weapon_%s", bron_a);

if(!(get_user_weapons(id, iWeapons, iNum) & (1<<get_weaponid(szWeapon))))
{
fm_give_item(id, szWeapon);

new ammo = bron_b;

cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, szWeapon, Player[i]), ammo);
}
}


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 18.08.2011 16:25

Pokaż całą funkcję z publicem moim zdaniem nie masz is_user_alive(id) lub is_user_connected(id)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.08.2011 17:39

do ktorego pytania?

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.08.2011 17:58

2. Może tak?
if(get_user_team(id) == 2) {
new szWeapon[32];
new iWeapons[32], iNum;
format(szWeapon, 31, "weapon_%s", bron_a);

get_user_weapon(id, iWeapons, iNum);
new dana_bron = get_weaponid(szWeapon);
new bool:ma = false;
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
if(iWeapons[i] == dana_bron)
{
ma = true;
break;
}
}
if(!ma)
{
fm_give_item(id, szWeapon);

new weap = find_ent_by_owner(-1, szWeapon, Player[i]);

if(pev_valid(weap))
cs_set_weapon_ammo(weap, bron_b);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.08.2011 19:58

Błędy są gdyz nie ma gracza o id == 0, brakuje sprawdzania czy gracz jest połączony (is_user_conected(index))

Użytkownik MarWit edytował ten post 18.08.2011 19:59

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#6 Skull3D

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.08.2011 20:08

C:\Documents and Settings\User\Pulpit\PawnStudio\temp673.sma(561) : error 035: argument type mismatch (argument 2)

Linia:

        get_user_weapon(id, iWeapons, iNum);


Zmieniłem na

        get_user_weapons(id, iWeapons, iNum);


i sie kompiluje

Dodano 19 sierpień 2011 - 12:29:
Dzięki MarWit, Goliath

Teraz czekam na odpowiedź z pytania 1.

Użytkownik Skull3D edytował ten post 18.08.2011 20:14





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych