Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gdy ktoś dostanie w tarcze odbija pocisk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 17.08.2011 19:29

Witam jak w temacie. Wiem jak odbić obrażenia ale nie wiem jak zrobić, żeby odbijało pociski trafione w Tarcze.
Pomoże ktoś lub wytłumaczy.?
  • +
  • -
  • 0

#2 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 17.08.2011 21:41

Czy odbicie pocisku od tarczy to nie ten sam efekt co odpisie obrażeń?
Zależy o co dokładnie ci chodzi... Jeśli o efekt wizualny to nie wiem jak pomóc...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 17.08.2011 21:47

Chodzi o to, że jak w trafisz w czyjąś tarcze to dostajesz te obrażenia ty..
  • +
  • -
  • 0

#4 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 18.08.2011 07:10

Czyli przeróbka pancerza nomexowego - tylko , że 1/1 i pod warunkiem , że ma sie tarcze i się nia zasłoni ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#5 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 18.08.2011 07:58

Napisał po polsku że chce odbicie pocisku jeżeli ktoś trafi W TARCZE. Da się to zrobić tylko trochę kombinowania. Nie wiem czy jak się zmieni w traceline HIT_SHIELD na HIT_GENERIC to zada dmg czy nie. Jeszcze później odbić ten pocisk. Troche srania z tym jest, ale jak chcesz to zrobić to musisz użyć albo traceline albo komibnować z emitsound ; p

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#6 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 18.08.2011 10:09

właśnie rozmyślałem nad TraceLine i na miejscach obrażeń, czytałem też definicje na dokumentacji ale nie było definicji strzału związanej z tarczą...;/
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2011 11:05

nie ma czegoś takiego jak HIT_SHIELD
  • +
  • -
  • 0

#8 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 18.08.2011 12:45

Ale możnaby tozrobić na zasadzie pancerza nomexowego tylko przekierować z postaci na tarcze ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2011 14:31

pancerz nomexowy nie wykrywa uderzenia w tarczę
  • +
  • -
  • 0

#10 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 18.08.2011 20:40

HIT_SHIELD odpowiada liczbie 8. Nie ma tego dopisanego do standardowych nagłówków, ale to nie znaczy że coś takiego nie istnieje, gdzieś w necie była cała lista. Dokładnie jest to wartość zwracana przez get_tr2( id, TR_pHit ) // <- tu mój błąd TR_iHitgroup dopiero jak Change napisał post popatrzyłem co za głupote napisałem xD

Użytkownik Dawedov edytował ten post 19.08.2011 12:45

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#11 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 19.08.2011 12:40


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define HIT_SHIELD 8

public plugin_init()
{
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
register_forward(FM_TraceLine, "fw_Traceline", 1)
}

public fw_Traceline(Float:start[3], Float:end[3], nomonsters, id, trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED;

static victim, hitgroup
victim = get_tr2(trace, TR_pHit);
hitgroup = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);

if(!is_user_connected(victim))
return FMRES_IGNORED;

if (hitgroup == HIT_SHIELD)
//DOSTAŁ W TARCZE

return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#12 Szymek^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 19.08.2011 18:43

Zaraz przetestuję. Mam pytanie. Czy w TraceLine da się pobrać id atakującego ? Potrzebne mi to do pancerza nomexowego :)
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2011 19:07

sprawdź
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define HIT_SHIELD 8

public plugin_init()
{
	register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
	register_forward(FM_TraceLine, "fw_Traceline", 1)
}

public fw_Traceline(Float:start[3], Float:end[3], nomonsters, id, trace)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	static victim
	victim = get_tr2(trace, TR_pHit);
	
	if(!is_user_connected(victim))
		return FMRES_IGNORED;
	
	new iAttacker = get_user_attacker(victim);
	
	if(!is_user_connected(iAttacker))
		return FMRES_IGNORED;
	
	if (get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_SHIELD)
		set_tr2(trace,TR_pHit,iAttacker)
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#14 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 19.08.2011 19:14

Dostajesz do forwardu argument id ;P

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#15 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.08.2011 19:15

id to id atakującego, victim = get_tr2(trace, TR_pHit); - id tego, który oberwał
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych