Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podwójny exp dla klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gardziolko

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nottingham
Offline

Napisano 17.08.2011 13:26

Witam. Nie znalazłem takiego tematu nigdzie więc chciałem się zapytać o cos. Jesli był taki temat proszę o usunięcie mojego i danie linku do wczesniejszego ;). A więc tak :

1. Jak dodać podwójny exp klasie ?

2. Czy można dodać podwojny skok więcej niż jednej klasie ? (Dodałem 1 i działa , ale jak chce dodać to nie chce się .sma skompilować)

3. Jak ustawić czas tundy i czas mapy ? (Zmieniam w pliku server.cfg , zapisuje , wklejam , zmieniam mape / resetuje serwer i nie nie działą nie wiem co jest ;/


O to mój plik server.cfg do punktu 3 :


// SYSTEM_RELOAD
hostname "Cs-bractwo.xaa.pl @ OwnServer.pl"
sv_proxies 1
sv_region 3

host_framerate 0
sv_maxrate 25000
sv_maxupdaterate 60
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 33
sv_maxunlag 1
sv_rcon_banpenalty 60
sv_rcon_minfailures 5
sv_rcon_minfailuretime 30
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
sv_logbans 1
sv_logblocks 1
sv_logrelay 1
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 0
hpk_maxsize 0.5
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_downloadurl "http://dropzone.owns...erver.pl/hlds/"
mp_decals 300

mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych



Z góry dziękuje i za pomoc stawiam piwko :)

Użytkownik gardziolko edytował ten post 17.08.2011 13:26


#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 17.08.2011 15:13

1.
doswiadczenie_gracza[id] *= 2;


3.Czas rundy:
mp_roundtime 1.75

Czas mapy
mp_timelimit 20

  • +
  • -
  • 0

#3 gardziolko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nottingham
Offline

Napisano 17.08.2011 18:39

Dziękuje :) ale gdzie mam wpisać ten podwójny exp ? Bo patrze w SMA i nie ma , wpisuje w opcji szuka i totek jest ;/

Użytkownik gardziolko edytował ten post 17.08.2011 18:44


#4 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.08.2011 20:14

Wpisujesz to w public odrodzenie np.


if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
{
doswiadczenie_gracza[id] *= 2;
}

Użytkownik Squady edytował ten post 17.08.2011 21:32

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#5 gardziolko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nottingham
Offline

Napisano 18.08.2011 15:01

No i tak wpisałem i jak expie to mam opnad 100 lvli ;/ A jak podlozy ktos pake to wywala z serwa ;/ Może dam wam moje sma i wy dacie już przerobione ? ;/ Będe bardzo ale to bardzo wdzięczny.

O to link do mojego sma :

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Użytkownik gardziolko edytował ten post 18.08.2011 15:04


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 18.08.2011 15:11

if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
{
doswiadczenia_za_zabojstwo[id] *= 2;
}


Tak zrób.
  • +
  • -
  • 0

#7 gardziolko

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nottingham
Offline

Napisano 18.08.2011 15:23

Tak zrobiłem i własnie tak się dzieje mógł bys zrobić to w tym moim sma ? Bd bardzo wdzięczny i dodać AWP 1/1 bo reszte umiem. Bd serio wdzięczny a tobie to szybko zejdzie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych