Chciałem sobie zrobić dla zabawy screen menu z klasami z funkcją od R3X'a ale pod zmienieniu kodu plugin się nie wczytuje a errorów brak
Oto kawałek który zmieniłem:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = smenu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
smenu_additem(menu, klasa);
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
smenu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
smenu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
smenu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
smenu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item++ == MENU_EXIT)
{
smenu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tutaj tylko pozamieniałem menu na smenu, ale usuwałem Poprzednia strona itp i próbowałem coś poprawić mimo wszystko dalej nie działało mimo że kompilowało się bez problemów. Może pokazać jak to dobrze zrobić i czy w ogóle takie menu może czytać klasy.