Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa evolution [Nowy Cod]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Demoltions

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:jakieś
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 16.08.2011 07:20

Witam

Mam do was prośbę, mianowicie nie wiem jak napisać klasę na nowego cod moda, która po wbiciu np: 50 levela dostaje m4a1. Pomógłby mi ktoś to napisać? Chodzi mi tylko o przykładowy wzór. Dalej dam sobie radę.


Z góry dziękuję i pozdrawiam:
Demoltions
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.08.2011 08:48

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.08.2011 09:24

Proszę:
Dodatkowo możesz wyłączyć ColorChar lub/i klasę jako premium - wystarczy postawić // przed np. #define PREMIUM
/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN ""
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"

/*****KONFIGURACJA*****/
#define PREMIUM
#define COLORCHAT
/*****KONFIGURACJA*****/

#if defined COLORCHAT
#include <colorchat>
#endif

new const nazwa[] = "Wzor";
new const opis[] = "Moze ukladac wzorki z wzorkami. Od 50 levelu dostaje wzorek";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "AUTHOR");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
#if defined PREMIUM
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
#if defined COLORCHAT
ColorChat(id, GREEN, "[Wzor] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
#endif
#if !defined COLORCHAT
client_print(id, print_chat, "[Wzor] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
#endif
return COD_STOP;
}
#endif
ma_klase[id] = true;
#if defined COLORCHAT
ColorChat(id, GREEN, "[Wzor] Klasa stworzona przez kisiel96.")
#endif
#if !defined COLORCHAT
client_print(id, print_chat, "[Wzor] Klasa stworzona przez kisiel96.")
#endif
if(cod_get_user_level(id) >= 50)
give_item(id, "weapon_m4a1");
#if defined PREMIUM
return COD_CONTINUE;
#endif
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(cod_get_user_level(id) >= 50)
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
}



Użytkownik A może sma? edytował ten post 16.08.2011 09:25

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych