Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak sprawdzicz czy podlozyl pake


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.08.2011 00:05

Jak będzie wyglądał kod sprawdzający czy paka została podłożona/rozbrojona i żeby podładający/rozbrajający dostawał za to kase?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.08.2011 07:22

Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_explode
Dokumentacja AMXX.pl: CSX >> csx > bomb_planted
Potem tylko do tego
jak masz public
bomb_planted ( planter )
{
cs_set_user_money(planter,cs_get_user_money(planter) + 300)
}

Tak samo w rozbrajaniu ;]
wymagany moduł cstrike i csx
@down sorki literówka ;]

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 16.08.2011 09:36

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.08.2011 09:28

nie xs a csx :D
  • +
  • -
  • 0

#4 ParadisO

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 16.08.2011 09:40

dziękuje

Dodano 16 sierpień 2011 - 16:01:
zrobiłem to ale jest błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "id" on line 193

1 Error.
Could not locate output file D:\doswiadczenie.amx (compile failed).

dodam, że zamiast dawanie kasy chciałem dać dawanie exp'a

Dodano 16 sierpień 2011 - 21:06:
ref

Użytkownik ParadisO edytował ten post 16.08.2011 16:02

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.08.2011 22:08

Pokaż to co napisałeś.

#6 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.08.2011 22:11

Jak chcesz dać graczowi expa to nie możesz dać ID
Tylko jak speedkill dał przykład to PLANTER ETC.

#7 ParadisO

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.08.2011 22:20

dobra poradziłem sobie :P
to [id] to było od lvl'a gracza, więc nie byłem pewien czy będzie dobrze działać
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.08.2011 11:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych