Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobieranie ilości graczy i pętla for


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lunatic

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 15.08.2011 23:15

Witam.
Mam pytanie odnośnie wykorzystania pętli for.
Przedstawię wam 2 przykłady i powiedźcie który jest lepszy.
Wydaje mi się, że drugi ale nie jestem pewien.

I
static players[32], num
get_players(players, num, "a")
for(new i = 0; i < num; i++)
	client_print(players[i], print_chat, "Koniec!")

II
static players[32], num
get_players(players, num, "a")
for(new i = 0; i < num; i++)
	client_print(i, print_chat, "Koniec!")

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.08.2011 23:24

new Players[32], playerCount
	get_players(Players, playerCount, "a") 

	for (new i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		id = Players[i] //lub bez tego i po prostu używać Players[i] , to jest po prostu przypisanie żeby "było łatwiej"
Drugi sposób wydaję mi się zły no ale nie jestem tego pewien.

Użytkownik KariiO edytował ten post 15.08.2011 23:25

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2011 23:40

pierwszy jest poprawny drugi nie
  • +
  • -
  • 1

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 16.08.2011 16:29

1. Sposob jest dobry, 2. zły.
Moim zdaniem lepszym sposobem byłoby.


for(new i=0; i<32; i++)
{
if(!is_user_alive(i)) continue;

client_print(i, print_chat, "Koniec!")
}

Użytkownik MarWit edytował ten post 16.08.2011 16:30

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.08.2011 16:39

Poprawnie tak, jeśli chodzi o sposób bez używania get_players
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i)) continue;

client_print(i, print_chat, "Koniec!")
}

  • +
  • -
  • 3
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Lunatic

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 16.08.2011 19:53

Ok.
Dziękuję wszystkim za wypowiedź.
  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7176
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.08.2011 20:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych