Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolejne errory w silniku cod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 15.08.2011 13:57

Witam
Dzsiaj mi znowu wyskoczyły mi errory. moze ktoś by zdołał naprawić?
Dam+ za pomoc
pozdrawiam

LOgi:

L 08/15/2011 - 14:54:22: Start of error session.
L 08/15/2011 - 14:54:22: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110815.log")
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:22: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/15/2011 - 14:54:23: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 997)

Linijka:

new weaponname[33];

kawałek kodu:

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) > 2)
	return;
 
	new bron = read_data(2);
 
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);
 
	 if(!(1<<bron & bronie))
        {
                if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE || 1<<CSW_SMOKEGRENADE || 1<<CSW_FLASHBANG)) {
                        set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
                }
                else {
                        new weaponname[33];
                        get_weaponname(bron, weaponname, 32);
                        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
                }
        }
 
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
	engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
 
	UstawSzybkosc(id);
}


#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.08.2011 14:05

if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE || 1<<CSW_SMOKEGRENADE || 1<<CSW_FLASHBANG))

Nie powinno być

if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))
??
  • +
  • -
  • 0

#3 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 15.08.2011 16:18

nie wiem;/

#4 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.08.2011 16:21

Podmień na ten:

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new weaponname[22];

get_weaponname(bron, weaponname, 21);
if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))
set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
else
engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 15.08.2011 18:49

Dzięki
na razie działa nie wywala errorów ale moze wywalic np jutro, Wiec proszę o nie zamykanie tego tematu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych