Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

więcej niż 1 HE
#1
Napisano 15.08.2011 09:05
To był 1 granat , ale jka się odbił od czegoś to miał 3x dmg
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#2
Napisano 15.08.2011 09:12
cs_set_user_bpammo(id , CSW_HEGRENADE , 2);
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#3
Napisano 15.08.2011 09:32
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#4
Napisano 15.08.2011 10:38
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#5
Napisano 17.08.2011 07:24

www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#6
Napisano 17.08.2011 10:13
W plugin_init() daj:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
W kodzie gdzieś:
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);
public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 10);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Teraz jak chcesz gdzieś wymusić ustawienie tej ilości, to wywołujesz ResetHUD(id). Normalnie to przy spawnie się resetuje, ale warto to dać przy WybierzKlase_Handle, przy ostatnim bloku, przed return PLUGIN_CONTINUE i w tym bloku po Odrodzenie(id).
Użytkownik Nomaf edytował ten post 17.08.2011 10:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych