Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

więcej niż 1 HE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 15.08.2011 09:05

Witam - mam pytanie raczej proste - jak zrobić , żeby mieć więcej niż 1 HE podczas rundy dla klasy , bo jak do case klasy wpisywałem np. 3 razy give_item(id, weapon_hegrenade ...

To był 1 granat , ale jka się odbił od czegoś to miał 3x dmg
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 15.08.2011 09:12

Daj jednego HE i później

cs_set_user_bpammo(id , CSW_HEGRENADE , 2);




Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 15.08.2011 09:32

A jka chciałbym 3 , czy4 HE , to zmienić tę "2" , czy kopiowiać tą linie i tylko cyfrę zmieniać ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 15.08.2011 10:38

Trudno pomyslec/sprawdzic ehhh... Tak zmieniasz 2 na liczbe granatow

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 17.08.2011 07:24

Ok , zrobiłem tak jak napisałes , ale zamiast 5 HE , dostaje teraz każda klasa 2 FB :/
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#6 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2011 10:13

Bo trzeba jeszcze hud zresetować.
W plugin_init() daj:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");


W kodzie gdzieś:
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDp", id);

public ResetHUDp(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 10);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Teraz jak chcesz gdzieś wymusić ustawienie tej ilości, to wywołujesz ResetHUD(id). Normalnie to przy spawnie się resetuje, ale warto to dać przy WybierzKlase_Handle, przy ostatnim bloku, przed return PLUGIN_CONTINUE i w tym bloku po Odrodzenie(id).

Użytkownik Nomaf edytował ten post 17.08.2011 10:26

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych