Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka po wejściu na serwer.Opis zbędny.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2011 15:08

Witam.
Proszę kogoś o napisanie krótkiego pluginu, który kiedy gracz wchodzi na serwerze pobierał mu plik muzyczny i kiedy gracz już wejdzie na serwer (tzn widzi mapę i wybiera team) to żeby ten plik muzyczny mu się odgrywał.
Jest to plik .mp3
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2011 15:15

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Dzwiek na start"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"

#define MUZYKA "misc/twoj_folder/twojanazwa.mp3"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}
public client_putinserver(id)
{
set_task(5.0, "Odtworz")
}

public Odwtworz(id)
{
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)
}

public plugin_precache()
precache_sound(MUZYKA)


Teoretycznie będzie działać
  • +
  • -
  • 2

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.08.2011 15:30

Lepiej i bez żadnych tasków.

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Dzwiek na start"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"

#define MUZYKA "misc/twoj_folder/twojanazwa.mp3"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public client_putinserver(id)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)

public plugin_precache()
precache_sound(MUZYKA)

  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2011 15:39

Testowałeś? Tak nie zadziała :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.08.2011 22:39

@UP Oświeć mnie dlaczego. Co w tym jest źle.
PutinServer = czyli gracz już wszedł na serwer i widzi mapę.
  • +
  • -
  • 0

#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.08.2011 11:14

Jak zrobiłem tak to dźwięk nie był odgrywany - dlaczego? Nie wiem :D Wiem, że po prostu nie działało :]
  • +
  • -
  • 0

#7 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 15.08.2011 11:32

Ja próbowałem zrobić tak:
new const muzyka[]= "misc/powitanie/nuta.mp3"
Muzyka się ściągała ale nie była odgrywana.
Dopiero jak dodałem taska to zadziałało.

Pisałem nawet do Kisiel'a (Kiśla? :D) co jest źle w moim kodzie jak było wszystko ok :wstyd:

:kwiaty:

Użytkownik Gufinsky edytował ten post 15.08.2011 11:32

  • +
  • -
  • 0

#8 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.08.2011 12:50

Przecież można chyba tak


#include <amxmodx>
new const SOUND[] = "misc/twoj_folder/twojanazwa.mp3";
public client_putinserver(id) set_task(5.0, "Odtworz")
public Odwtworz(id) client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", SOUND)
public plugin_precache() precache_sound(SOUND)



Mniejszy kod :P

Użytkownik Skull3D edytował ten post 15.08.2011 12:51


#9 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 15.08.2011 12:59

new const SOUND[] = "/twojanazwa.mp3";
Nie lepiej tak by z folderu sound ... dodatkowa zabawa w foldery

#10 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.08.2011 13:11

Przecież można chyba tak


#include <amxmodx>
new const SOUND[] = "misc/twoj_folder/twojanazwa.mp3";
public client_putinserver(id) set_task(5.0, "Odtworz")
public Odwtworz(id) client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", SOUND)
public plugin_precache() precache_sound(SOUND)



Mniejszy kod :P


I co z tego, że mniejszy skoro będzie działać tak samo?
  • +
  • -
  • 0

#11 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2011 14:58

/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Dzwiek na start"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"

#define MUZYKA "misc/twoj_folder/twojanazwa.mp3"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}
public client_putinserver(id)
{
set_task(5.0, "Odtworz")
}

public Odwtworz(id)
{
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)
}

public plugin_precache()
precache_sound(MUZYKA)

Edytuj swój post, bo przy tasku jest Odtworz, a przy publicu Odwtworz.
Co do pluginu to działa, ale kiedy ktoś wejdzie to u każdego leci ta muzyka, a mi chodzi, żeby tylko u tego gracza co wszedł była odgrywana.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.08.2011 17:20

Sprawdź
/* Script generated by Pawn Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN  "Dzwiek na start"
#define AUTHOR  "kisiel96"
#define VERSION "1.0"
 
#define MUZYKA "misc/twoj_folder/twojanazwa.mp3"
 
public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
}
public client_putinserver(id)
{
        set_task(5.0, "Odtworz",id)
}

public Odwtworz(id)
{
        client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)
}

public plugin_precache() 
        precache_sound(MUZYKA)

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#13 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 328
Wszechpomocny

  • Postów:1283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2011 20:03

Sprawdź

/* Script generated by Pawn Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN  "Dzwiek na start"
#define AUTHOR  "kisiel96"
#define VERSION "1.0"
 
#define MUZYKA "misc/twoj_folder/twojanazwa.mp3"
 
public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
}
public client_putinserver(id)
{
        set_task(5.0, "Odtworz",id)
}

public Odwtworz(id)
{
        client_cmd(id,"mp3 play sound/%s", MUZYKA)
}

public plugin_precache() 
        precache_sound(MUZYKA)

Działa dziękuję.
Tylko też popraw to Odtworz, bo ktoś inny może będzie chciał skorzystać i nie wyłapie tego.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych