Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosiłbym o napisanie kilku klas :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NFS

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2011 06:00

Oto klasy do napisania:

new const nazwa[] = "Dowodca Polski";
new const opis[] = "Widzi miny, 1/2 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 40;

new const nazwa[] = "Komorowski ( PREMIUM )";
new const opis[] = "W Choldzie Naszego Prezytenta:) 15 rakiet, + 45 z GALILA, 1/3 z AWP, 1,2 z USP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 24;
new const inteligencja = 23;
new const wytrzymalosc = 20;

new const nazwa[] = "Strzelec Wyboru";
new const opis[] = "4 rakiety, + 20dmg (+inteligencja) z M4A1, + 25 dmg z AK (+inteligencja)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 17;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 56;

Za pomoc + :)

#2 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 14.08.2011 07:41

proszę:)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Dowodca Polski";
new const opis[] = "Widzi miny, 1/2 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 40;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}

public cod_class_enabled(id)

        ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        }
          
        return HAM_IGNORED;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host))
		return;
	
	if(!ma_klase[host])
		return;
	
	if(!pev_valid(ent))
		return;
	
	new classname[5];
	pev(ent, pev_classname, classname, 4);
	if(equal(classname, "mine"))
	{
		set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
	}
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych