Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprite z poza hud.txt


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2011 18:02

Cześć. Można wyświetlić u gracza sprite, którego nie ma w hud.txt, nie modyfikując tego pliku?

Edit: Miało być w pytaniach :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 13.08.2011 18:11

  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.08.2011 18:13

Nie.
// Load the sprite and add it to the list

	// the sprite must be listed in hud.txt <<---

	int spr_index = gHUD.GetSpriteIndex( pszIconName );
	m_IconList[i].spr = gHUD.GetSprite( spr_index );
	m_IconList[i].rc = gHUD.GetSpriteRect( spr_index );
	m_IconList[i].r = red;
	m_IconList[i].g = green;
	m_IconList[i].b = blue;
	strcpy( m_IconList[i].szSpriteName, pszIconName );
~hlsdk 2.3p3 multi
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych