Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

round sound na początek rundy w mp3 pszerobić


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 master137955

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Zgłobień
Offline

Napisano 13.08.2011 17:41

witam mam tutaj round sound na koniec rundy czy ktoś nie mógł by go przerobić na początek proszę mi przesłać plik .sma na GG 31235633 sam skomplikuje


oto mój round sound jest też w załączniku



#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

Załączone pliki


Użytkownik master137955 edytował ten post 13.08.2011 17:42

Wbijać na http://www.cs-lemur.xaa.pl


"ps:proszę nie zmieniać mi sygnaturki :P"

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 13.08.2011 18:01

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy

  • +
  • -
  • 1

#3 Egbert

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.08.2011 19:17

round sound na początek rundy w mp3 pszerobić

Nieźle... Wakacje dają się we znaki.

czy ktoś nie mógł by go przerobić

Na pewno ktoś nie mógłby.

proszę mi przesłać plik .sma na GG 31235633 sam skomplikuje

Lepiej rozwiązywać takie problemy na forum, żeby już więcej ktoś o to nie pytał.
Na przyszłość używaj [ code ] taki znaczek <>, żeby czytanie i kopiowanie kodu było łatwiejsze...
#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

A przerobić możesz sam...
new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}

Masz tu lokalizacje wszystkich mp3. Zmieniasz nazwę, zapisujesz zmiany, kompilujesz, wrzucasz, restartujesz/zmieniasz mape, KONIEC.
Powodzenia :)

Użytkownik Egbert edytował ten post 13.08.2011 19:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych