←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

round sound na początek rundy w mp3 pszerobić

Zablokowany

master137955 - zdjęcie master137955 13.08.2011

witam mam tutaj round sound na koniec rundy czy ktoś nie mógł by go przerobić na początek proszę mi przesłać plik .sma na GG 31235633 sam skomplikuje


oto mój round sound jest też w załączniku



#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

Załączone pliki


Użytkownik master137955 edytował ten post 13.08.2011 17:42
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 13.08.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy
Odpowiedz

  • +
  • -
Egbert - zdjęcie Egbert 13.08.2011

round sound na początek rundy w mp3 pszerobić

Nieźle... Wakacje dają się we znaki.

czy ktoś nie mógł by go przerobić

Na pewno ktoś nie mógłby.

proszę mi przesłać plik .sma na GG 31235633 sam skomplikuje

Lepiej rozwiązywać takie problemy na forum, żeby już więcej ktoś o to nie pytał.
Na przyszłość używaj [ code ] taki znaczek <>, żeby czytanie i kopiowanie kodu było łatwiejsze...
#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])

new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{

client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}

A przerobić możesz sam...
new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}

Masz tu lokalizacje wszystkich mp3. Zmieniasz nazwę, zapisujesz zmiany, kompilujesz, wrzucasz, restartujesz/zmieniasz mape, KONIEC.
Powodzenia :)
Użytkownik Egbert edytował ten post 13.08.2011 19:20
Odpowiedz
Zablokowany