round sound na początek rundy w mp3 pszerobić
master137955
13.08.2011
witam mam tutaj round sound na koniec rundy czy ktoś nie mógł by go przerobić na początek proszę mi przesłać plik .sma na GG 31235633 sam skomplikuje
oto mój round sound jest też w załączniku
#include <amxmodx>
new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}
new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])
new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}
public ct()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}
public terro()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
Użytkownik master137955 edytował ten post 13.08.2011 17:42
oto mój round sound jest też w załączniku
#include <amxmodx>
new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"}
new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}
public plugin_precache()
{
new i
for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
precache_generic(sounds_ct[i])
new u
for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
precache_generic(sounds_terro[u])
}
public ct()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}
public terro()
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}
Załączone pliki
Użytkownik master137955 edytował ten post 13.08.2011 17:42
Hiroshima
13.08.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy
Egbert
13.08.2011
Nieźle... Wakacje dają się we znaki.round sound na początek rundy w mp3 pszerobić
Na pewno ktoś nie mógłby.czy ktoś nie mógł by go przerobić
Lepiej rozwiązywać takie problemy na forum, żeby już więcej ktoś o to nie pytał.proszę mi przesłać plik .sma na GG 31235633 sam skomplikuje
Na przyszłość używaj [ code ] taki znaczek <>, żeby czytanie i kopiowanie kodu było łatwiejsze...
#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"} public plugin_init() { register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() { new i for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) precache_generic(sounds_ct[i]) new u for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() { client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() { client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) }
A przerobić możesz sam...
new const sounds_ct[][] = {"sound/zglobien/ct1.mp3","sound/zglobien/ct2.mp3","sound/zglobien/ct3.mp3","sound/zglobien/ct4.mp3","sound/zglobien/ct5.mp3","sound/zglobien/ct6.mp3","sound/zglobien/ct7.mp3","sound/zglobien/ct8.mp3","sound/zglobien/ct9.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/zglobien/tt1.mp3","sound/zglobien/tt2.mp3","sound/zglobien/tt3.mp3","sound/zglobien/tt4.mp3","sound/zglobien/tt5.mp3","sound/zglobien/tt6.mp3","sound/zglobien/tt7.mp3","sound/zglobien/tt8.mp3","sound/zglobien/tt9.mp3"}
Masz tu lokalizacje wszystkich mp3. Zmieniasz nazwę, zapisujesz zmiany, kompilujesz, wrzucasz, restartujesz/zmieniasz mape, KONIEC.
Powodzenia

Użytkownik Egbert edytował ten post 13.08.2011 19:20