Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kapitan nie odbija pocisków


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 13.08.2011 08:50

Witam
Proszę o naprawienie tej klasy bo nie odbija trzech pocisków tylko redukuje hp
Za wszelką pomoc przewidziane są +
Pozdrawiam

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]";
new const opis[] = "Odbija 3 pocistki w rundzie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        pozostale_strzaly[id] = 3;
        return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_klase[this])
		return HAM_IGNORED;

	if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
	{
		pozostale_strzaly[this]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
	pozostale_strzaly[id] = 3;


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 11:15

widzę tu tylko kod odbijania pocisków redukcji hp tutaj nie ma
  • +
  • -
  • 1

#3 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 13.08.2011 13:50

sry nie redukuje. Tylko jak ktoś ma perk AWP Snajper i strzeli z awp w kapitana to czasami zadaje obrazenia a czasami nie

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 13:56

pokaz kod awp snajper
  • +
  • -
  • 0

#5 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 13.08.2011 14:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <fun>

#include <codmod>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new const perk_name[] = "AWP Snajper";

new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";



new bool:ma_perk[33];



public plugin_init() 

{

	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_perk_enabled(id)

{

	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);

	ma_perk[id] = true;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);

	ma_perk[id] = false;

}

	

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_perk[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	

	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		

	return HAM_IGNORED;

}





#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 14:10

daj tak
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AWP Snajper";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
	ma_perk[id] = false;
}
	
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		SetHamParamFloat(4,float(get_user_health(this))+1.0)
		
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 13.08.2011 14:19

ok dzięki:) po zmianie mapy spawdze czy działa

Dodano 14 sierpień 2011 - 07:29:
działa, ale jeszcze gry snajper strzeli w kapitana też tak sie dzieje.
sma w załaczniku:)

Dodano 14 sierpień 2011 - 10:03:
jest poczatek rundy, strzeli do mnie snajper w glowe to zamiast odbic strzal zeby nie zadalo obrazen to dostaje 200+ w glowe...

Dodano 15 sierpień 2011 - 10:56:
darku pomożesz?

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych