Proszę o naprawienie tej klasy bo nie odbija trzech pocisków tylko redukuje hp
Za wszelką pomoc przewidziane są +
Pozdrawiam
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new pozostale_strzaly[33]; new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]"; new const opis[] = "Odbija 3 pocistki w rundzie"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; pozostale_strzaly[id] = 3; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 3;