Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wytrzymałością Itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Buźka :O

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 12.08.2011 11:49

Witam mam problem z wytrzymałością gdyż dostanę NOWY item to po śmierci go tracę :P Może mi ktoś powiedzieć co źle zrobiłem
  • +
  • -
  • 0

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 11:52

W public DajPrzedmiot(id, przedmiot), szukamy
switch(przedmiot)

I dodajemy:
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;

Liczba na końcu to ile wytrzymałości na początku zdobycia itemu.
  • +
  • -
  • 0

#3 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.08.2011 12:02

W
public Death()
dodaj:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
	new zniszcz = random_num(10,30)
	
	if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz >= 0) {
		wytrzymalosc_itemu[id] -= zniszcz;
	}
	if(wytrzymalosc_itemu[id] - zniszcz > 0)  {
		client_print(id, print_chat, "[Cod] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
	}
	else {
		client_print(id, print_chat, "[Cod] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
		UsunPrzedmiot(id);
	}
}

Dzięki temu po śmierci twoja wytrzymałość itemu spada o 10-30. A nie od razu.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Buźka :O

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 12.08.2011 12:05

No to mam ustawione ,ze co 10...

Dodano 12 sierpień 2011 - 12:56:
Zrobione.
  • +
  • -
  • 0

#5 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 12.08.2011 12:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych