←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Poprawienie menu

Locked

Jeansy's Photo Jeansy 12.08.2011

Witam jest Tuptusiowy:)
Mam problem z pluginem /menu jak go kompiluje to wyskakuje mi 8errorów czy mógłby ktoś to naprawić
plik w załączniku:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tuptusiowy"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	new gMyMenu 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_clcmd("/menu","mymenu"); 

    gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu") 
    menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0 
    menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 
    menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 
    menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3
    menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4
    menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5
    menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6
    menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7
    menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8
    menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9
} 
public mymenu(id){ 
  menu_display(id, gMyMenu,0); 
  return PLUGIN_HANDLED 
} 
public cbMyMenu(id, menu, item){ 
    switch(item){ 
        case 0:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); 
        } 
        case 1:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); 
        } 
        case 2:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
        } 
        case 3:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); 
        } 
        case 4:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
        } 
        case 5:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); 
        } 
        case 6:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); 
        } 
        case 7:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); 
        } 
        case 8:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
        } 
        case 8:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
        } 
    } 
}   
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Edited by Tuptusiowy, 12.08.2011 10:23.
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 12.08.2011


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Tuptusiowy"



new gMyMenu;



public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	register_clcmd("/menu","mymenu"); 

	

	gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu") 

	menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0 

	menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 

	menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 

	menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3

	menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4

	menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5

	menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6

	menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7

	menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8

	menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9

} 

public mymenu(id){ 

	menu_display(id, gMyMenu,0); 

	return PLUGIN_HANDLED 

} 

public cbMyMenu(id, menu, item){ 

	switch(item){ 

		case 0:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); 

		} 

		case 1:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); 

		} 

		case 2:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");

		} 

		case 3:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); 

		} 

		case 4:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");

		} 

		case 5:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); 

		} 

		case 6:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); 

		} 

		case 7:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); 

		} 

		case 8:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Minato");

		} 

		case 9:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");

		} 

	} 

}
Quote

Emulov.'s Photo Emulov. 12.08.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

new gMyMenu;

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tuptusiowy"

public plugin_init() {
    	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    	register_clcmd("/menu","mymenu"); 
    
    gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu"); 
    menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0
    menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 
    menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 
    menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3
    menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4
    menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5
    menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6
    menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7
    menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8
    menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9
} 
public mymenu(id){ 
  menu_display(id, gMyMenu, 0); 
  return PLUGIN_HANDLED 
} 
public cbMyMenu(id, menu, item){ 
    switch(item){ 
        case 0:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); 
        } 
        case 1:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); 
        } 
        case 2:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
        } 
        case 3:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); 
        } 
        case 4:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
        } 
        case 5:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); 
        } 
        case 6:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); 
        } 
        case 7:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); 
        } 
        case 8:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
        } 
        case 9:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
        } 
    } 
}   
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Nie wiem czy bedzie działać ale już sie kompiluje.

#edit

Omg, DarkGL mnie wyprzedził :(
Edited by Emulov., 12.08.2011 10:48.
Quote

Jeansy's Photo Jeansy 12.08.2011

Macie po + ale mogli byście mi zrobić że jak się wpisze /menu to żeby działało bo nie działa
Poleci wtedy drugi +
Quote

Emulov.'s Photo Emulov. 12.08.2011

Ale to jak to ma być, bo nie rozumiem ...
Jak mam np. klase "Kisame" to ja sie 'odpala' za pomoca wpisania w sayu kisame czy w konsoli ? Bo nie mam pojecia jak to mam zrobic :S
Quote

Jeansy's Photo Jeansy 12.08.2011

Po wpisaniu /menu żeby wyświetlały się te klasy:)
w say jak sie wpisze /menu to się wyświetlają klasy o to mi chodzi:)
Quote

Emulov.'s Photo Emulov. 12.08.2011

No dobra ale trzeba przeciez jakoś te klasy wybrać, same wyświetlenie chyba nic nie da, ale zobacze może mi sie uda zrobić ... xD
Quote

Zkont?!'s Photo Zkont?! 12.08.2011

Łap:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tuptusiowy"

new gMyMenu;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","mymenu");

gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu")
menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0
menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1
menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2
menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3
menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4
menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5
menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6
menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7
menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8
menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9
}
public mymenu(id){
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say Wybrales Madara");
}
case 4:{
client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
}
case 5:{
client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke");
}
case 6:{
client_cmd(id, "say Wybrales Naruto");
}
case 7:{
client_cmd(id, "say Wybrales Pain");
}
case 8:{
client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
}
case 9:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
}
}
}
Quote

  • +
  • -
exexe's Photo exexe 12.08.2011

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "abc"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /menu","MojeMenu");
}

public MojeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Bonusy","MojeMenu_Handler")

menu_additem(menu,"Rock Lee");//item=0
menu_additem(menu,"Kakashi");//item=1
menu_additem(menu,"Hidan");//item=2
menu_additem(menu,"Madara");//item=3
menu_additem(menu,"Itachi");//item=4
menu_additem(menu,"Sasuke");//item=5
menu_additem(menu,"Naruto");//item=6
menu_additem(menu,"Pain");//item=7
menu_additem(menu,"Minato");//item=8
menu_additem(menu,"Kisame");//item=9

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
public MojeMenu_Handler(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say Wybrales Madara");
}
case 4:{
client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
}
case 5:{
client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke");
}
case 6:{
client_cmd(id, "say Wybrales Naruto");
}
case 7:{
client_cmd(id, "say Wybrales Pain");
}
case 8:{
client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
}
case 9:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
}
}
}

Te pozostałe sobie odpuść, bo wątpię, że będą działać.
Edited by abcus, 12.08.2011 15:33.
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 12.08.2011

co do mojego kodu to zmiana z
gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu")
na
gMyMenu=menu_create("Bonusy","cbMyMenu")

abcus w tym przypadku nie warto za każdym razem na nowo tworzyć menu
Quote

  • +
  • -
exexe's Photo exexe 12.08.2011

@DarkGL
Masz rację, ale jeśli kod ma dużo linijek, to jest to bardziej poukładane i łatwiej potem zmieniać ustawienia itp.
Quote
Locked