Poprawienie menu
Jeansy
12.08.2011
Witam jest Tuptusiowy:)
Mam problem z pluginem /menu jak go kompiluje to wyskakuje mi 8errorów czy mógłby ktoś to naprawić
plik w załączniku:)
Edited by Tuptusiowy, 12.08.2011 10:23.
Mam problem z pluginem /menu jak go kompiluje to wyskakuje mi 8errorów czy mógłby ktoś to naprawić
plik w załączniku:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Tuptusiowy" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) new gMyMenu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/menu","mymenu"); gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu") menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3 menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4 menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5 menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6 menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7 menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8 menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9 } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Wybrales Hidan"); } case 3:{ client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); } case 4:{ client_cmd(id, "say Wybrales Itachi"); } case 5:{ client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); } case 6:{ client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); } case 7:{ client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); } case 8:{ client_cmd(id, "say Wybrales Minato"); } case 8:{ client_cmd(id, "say Wybrales Kisame"); } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Edited by Tuptusiowy, 12.08.2011 10:23.
DarkGL
12.08.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Tuptusiowy" new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/menu","mymenu"); gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu") menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3 menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4 menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5 menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6 menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7 menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8 menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9 } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Wybrales Hidan"); } case 3:{ client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); } case 4:{ client_cmd(id, "say Wybrales Itachi"); } case 5:{ client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); } case 6:{ client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); } case 7:{ client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); } case 8:{ client_cmd(id, "say Wybrales Minato"); } case 9:{ client_cmd(id, "say Wybrales Kisame"); } } }
Emulov.
12.08.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> new gMyMenu; #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Tuptusiowy" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/menu","mymenu"); gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3 menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4 menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5 menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6 menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7 menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8 menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9 } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu, 0); return PLUGIN_HANDLED } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Wybrales Hidan"); } case 3:{ client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); } case 4:{ client_cmd(id, "say Wybrales Itachi"); } case 5:{ client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); } case 6:{ client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); } case 7:{ client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); } case 8:{ client_cmd(id, "say Wybrales Minato"); } case 9:{ client_cmd(id, "say Wybrales Kisame"); } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Nie wiem czy bedzie działać ale już sie kompiluje.
#edit
Omg, DarkGL mnie wyprzedził

Edited by Emulov., 12.08.2011 10:48.
Jeansy
12.08.2011
Macie po + ale mogli byście mi zrobić że jak się wpisze /menu to żeby działało bo nie działa
Poleci wtedy drugi +
Poleci wtedy drugi +
Emulov.
12.08.2011
Ale to jak to ma być, bo nie rozumiem ...
Jak mam np. klase "Kisame" to ja sie 'odpala' za pomoca wpisania w sayu kisame czy w konsoli ? Bo nie mam pojecia jak to mam zrobic :S
Jak mam np. klase "Kisame" to ja sie 'odpala' za pomoca wpisania w sayu kisame czy w konsoli ? Bo nie mam pojecia jak to mam zrobic :S
Jeansy
12.08.2011
Po wpisaniu /menu żeby wyświetlały się te klasy:)
w say jak sie wpisze /menu to się wyświetlają klasy o to mi chodzi:)
w say jak sie wpisze /menu to się wyświetlają klasy o to mi chodzi:)
Emulov.
12.08.2011
No dobra ale trzeba przeciez jakoś te klasy wybrać, same wyświetlenie chyba nic nie da, ale zobacze może mi sie uda zrobić ...

Zkont?!
12.08.2011
Łap:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tuptusiowy"
new gMyMenu;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","mymenu");
gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu")
menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0
menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1
menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2
menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3
menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4
menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5
menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6
menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7
menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8
menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9
}
public mymenu(id){
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say Wybrales Madara");
}
case 4:{
client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
}
case 5:{
client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke");
}
case 6:{
client_cmd(id, "say Wybrales Naruto");
}
case 7:{
client_cmd(id, "say Wybrales Pain");
}
case 8:{
client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
}
case 9:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
}
}
}
exexe
12.08.2011
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "abc"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /menu","MojeMenu");
}
public MojeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Bonusy","MojeMenu_Handler")
menu_additem(menu,"Rock Lee");//item=0
menu_additem(menu,"Kakashi");//item=1
menu_additem(menu,"Hidan");//item=2
menu_additem(menu,"Madara");//item=3
menu_additem(menu,"Itachi");//item=4
menu_additem(menu,"Sasuke");//item=5
menu_additem(menu,"Naruto");//item=6
menu_additem(menu,"Pain");//item=7
menu_additem(menu,"Minato");//item=8
menu_additem(menu,"Kisame");//item=9
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
public MojeMenu_Handler(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say Wybrales Madara");
}
case 4:{
client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
}
case 5:{
client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke");
}
case 6:{
client_cmd(id, "say Wybrales Naruto");
}
case 7:{
client_cmd(id, "say Wybrales Pain");
}
case 8:{
client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
}
case 9:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
}
}
}
Te pozostałe sobie odpuść, bo wątpię, że będą działać.
Edited by abcus, 12.08.2011 15:33.
DarkGL
12.08.2011
co do mojego kodu to zmiana z
abcus w tym przypadku nie warto za każdym razem na nowo tworzyć menu
gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu")na
gMyMenu=menu_create("Bonusy","cbMyMenu")
abcus w tym przypadku nie warto za każdym razem na nowo tworzyć menu
exexe
12.08.2011
@DarkGL
Masz rację, ale jeśli kod ma dużo linijek, to jest to bardziej poukładane i łatwiej potem zmieniać ustawienia itp.
Masz rację, ale jeśli kod ma dużo linijek, to jest to bardziej poukładane i łatwiej potem zmieniać ustawienia itp.