Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawienie menuPoprawienie menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 12.08.2011 10:22

Witam jest Tuptusiowy:)
Mam problem z pluginem /menu jak go kompiluje to wyskakuje mi 8errorów czy mógłby ktoś to naprawić
plik w załączniku:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tuptusiowy"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	new gMyMenu 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_clcmd("/menu","mymenu"); 

    gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu") 
    menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0 
    menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 
    menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 
    menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3
    menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4
    menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5
    menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6
    menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7
    menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8
    menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9
} 
public mymenu(id){ 
  menu_display(id, gMyMenu,0); 
  return PLUGIN_HANDLED 
} 
public cbMyMenu(id, menu, item){ 
    switch(item){ 
        case 0:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); 
        } 
        case 1:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); 
        } 
        case 2:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
        } 
        case 3:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); 
        } 
        case 4:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
        } 
        case 5:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); 
        } 
        case 6:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); 
        } 
        case 7:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); 
        } 
        case 8:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
        } 
        case 8:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
        } 
    } 
}   
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Tuptusiowy edytował ten post 12.08.2011 10:23


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2011 10:41


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Tuptusiowy"



new gMyMenu;



public plugin_init() { 

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	register_clcmd("/menu","mymenu"); 

	

	gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu") 

	menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0 

	menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 

	menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 

	menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3

	menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4

	menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5

	menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6

	menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7

	menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8

	menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9

} 

public mymenu(id){ 

	menu_display(id, gMyMenu,0); 

	return PLUGIN_HANDLED 

} 

public cbMyMenu(id, menu, item){ 

	switch(item){ 

		case 0:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); 

		} 

		case 1:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); 

		} 

		case 2:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");

		} 

		case 3:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); 

		} 

		case 4:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");

		} 

		case 5:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); 

		} 

		case 6:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); 

		} 

		case 7:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); 

		} 

		case 8:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Minato");

		} 

		case 9:{ 

			client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");

		} 

	} 

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.08.2011 10:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

new gMyMenu;

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tuptusiowy"

public plugin_init() {
    	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    	register_clcmd("/menu","mymenu"); 
    
    gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu"); 
    menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0
    menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1 
    menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2 
    menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3
    menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4
    menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5
    menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6
    menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7
    menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8
    menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9
} 
public mymenu(id){ 
  menu_display(id, gMyMenu, 0); 
  return PLUGIN_HANDLED 
} 
public cbMyMenu(id, menu, item){ 
    switch(item){ 
        case 0:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee"); 
        } 
        case 1:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi"); 
        } 
        case 2:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
        } 
        case 3:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Madara"); 
        } 
        case 4:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
        } 
        case 5:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke"); 
        } 
        case 6:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Naruto"); 
        } 
        case 7:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Pain"); 
        } 
        case 8:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
        } 
        case 9:{ 
            client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
        } 
    } 
}   
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Nie wiem czy bedzie działać ale już sie kompiluje.

#edit

Omg, DarkGL mnie wyprzedził :(

Użytkownik Emulov. edytował ten post 12.08.2011 10:48


#4 Jeansy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 12.08.2011 14:35

Macie po + ale mogli byście mi zrobić że jak się wpisze /menu to żeby działało bo nie działa
Poleci wtedy drugi +

#5 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.08.2011 15:05

Ale to jak to ma być, bo nie rozumiem ...
Jak mam np. klase "Kisame" to ja sie 'odpala' za pomoca wpisania w sayu kisame czy w konsoli ? Bo nie mam pojecia jak to mam zrobic :S

#6 Jeansy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 12.08.2011 15:09

Po wpisaniu /menu żeby wyświetlały się te klasy:)
w say jak sie wpisze /menu to się wyświetlają klasy o to mi chodzi:)

#7 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 12.08.2011 15:13

No dobra ale trzeba przeciez jakoś te klasy wybrać, same wyświetlenie chyba nic nie da, ale zobacze może mi sie uda zrobić ... xD

#8 Zkont?!

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:22
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2011 15:18

Łap:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tuptusiowy"

new gMyMenu;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","mymenu");

gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu")
menu_additem(gMyMenu,"Rock Lee");//item=0
menu_additem(gMyMenu,"Kakashi");//item=1
menu_additem(gMyMenu,"Hidan");//item=2
menu_additem(gMyMenu,"Madara");//item=3
menu_additem(gMyMenu,"Itachi");//item=4
menu_additem(gMyMenu,"Sasuke");//item=5
menu_additem(gMyMenu,"Naruto");//item=6
menu_additem(gMyMenu,"Pain");//item=7
menu_additem(gMyMenu,"Minato");//item=8
menu_additem(gMyMenu,"Kisame");//item=9
}
public mymenu(id){
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say Wybrales Madara");
}
case 4:{
client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
}
case 5:{
client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke");
}
case 6:{
client_cmd(id, "say Wybrales Naruto");
}
case 7:{
client_cmd(id, "say Wybrales Pain");
}
case 8:{
client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
}
case 9:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
}
}
}


#9 exexe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:63
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 12.08.2011 15:32

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "abc"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /menu","MojeMenu");
}

public MojeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Bonusy","MojeMenu_Handler")

menu_additem(menu,"Rock Lee");//item=0
menu_additem(menu,"Kakashi");//item=1
menu_additem(menu,"Hidan");//item=2
menu_additem(menu,"Madara");//item=3
menu_additem(menu,"Itachi");//item=4
menu_additem(menu,"Sasuke");//item=5
menu_additem(menu,"Naruto");//item=6
menu_additem(menu,"Pain");//item=7
menu_additem(menu,"Minato");//item=8
menu_additem(menu,"Kisame");//item=9

menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
public MojeMenu_Handler(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales Rock Lee");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kakashi");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say Wybrales Hidan");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say Wybrales Madara");
}
case 4:{
client_cmd(id, "say Wybrales Itachi");
}
case 5:{
client_cmd(id, "say Wybrales Sasuke");
}
case 6:{
client_cmd(id, "say Wybrales Naruto");
}
case 7:{
client_cmd(id, "say Wybrales Pain");
}
case 8:{
client_cmd(id, "say Wybrales Minato");
}
case 9:{
client_cmd(id, "say Wybrales Kisame");
}
}
}

Te pozostałe sobie odpuść, bo wątpię, że będą działać.

Użytkownik abcus edytował ten post 12.08.2011 15:33

  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2011 17:04

co do mojego kodu to zmiana z
gMyMenu=menu_create("Bonusy","gMyMenu")
na
gMyMenu=menu_create("Bonusy","cbMyMenu")

abcus w tym przypadku nie warto za każdym razem na nowo tworzyć menu
  • +
  • -
  • 0

#11 exexe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:63
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 12.08.2011 18:58

@DarkGL
Masz rację, ale jeśli kod ma dużo linijek, to jest to bardziej poukładane i łatwiej potem zmieniać ustawienia itp.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych