Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie zapisuje statystyk i lvli


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 HeaDHunteR

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Chlodwald
  • Lokalizacja:Za górami za lasami
Offline

Napisano 11.08.2011 20:12

Witam !
Posiadam Diablomoda przerobionego tak aby lvl'e i statystyki zapisywały się na nvault ale problem jest w tym że te lvl'e i statystyki się nie zapisują. Statystyk jest 8 i nie wiem czy dobrze to zrobiłem.Exp dochodzi i lvl się nabija ale po zmianie mapy po prostu się kasuje ;/. Oto mój kod savexp i loadxp :
public savexpcom(id)
{
if(get_cvar_num("SaveXP") == 1) 
{
SubtractStats(id,player_b_extrastats[id])
SubtractRing(id)
SaveXP(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
BoostRing(id)
SaveXP(id)
}
}

public SaveXP(id){
new name[32];       
get_user_name(id,name,31);

replace_all(name, 31, " ", "'")

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Dbmod",name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_class[id],player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id],player_regeneracja[id],player_inv[id],player_exp[id],player_grav[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_HANDLED
} 

public LoadXP(id){
new name[32];       
get_user_name(id,name,31);

replace_all(name, 31, " ", "'")

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Dbmod",name)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_class[id],player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id],player_regeneracja[id],player_inv[id],player_exp[id],player_grav[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

new playerclass[33], playerxp[33],playerlvl[33],playerintelligence[33],playerstrength[33],playerpoint[33],playeragility[33],playerdextery[33],zlotogracza[33],playerregeneracja[33],playerinv[33],playerexp[33],playergrav[33]

parse(vaultdata, playerclass, 32, playerxp, 32, playerlvl, 32, playerintelligence, 32, playerstrength, 32, playerpoint, 32, playeragility, 32, playerdextery, 32, zlotogracza, 32, playerregeneracja, 32, playerinv, 32, playerexp, 32, playergrav, 32)

player_class[id] = str_to_num(playerclass)
player_xp[id] = str_to_num(playerxp)
player_lvl[id] = str_to_num(playerlvl)
player_intelligence[id] = str_to_num(playerintelligence)
player_strength[id] = str_to_num(playerstrength)
player_point[id] = str_to_num(playerpoint)
player_agility[id] = str_to_num(playeragility)
player_dextery[id] = str_to_num(playerdextery)
zloto_gracza[id] = str_to_num(zlotogracza)
player_regeneracja[id] = str_to_num(playerregeneracja)
player_inv[id] = str_to_num(playerinv)
player_exp[id] = str_to_num(playerexp)
player_grav[id] = str_to_num(playergrav)

player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/150)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik HeaDHunteR edytował ten post 11.08.2011 20:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych