Klasę zrobiłem z pomocą mojego kolegi Fortress.
To dodajemy Przed public plugin_init()
new Float:g_wallorigin[33][3];
To dodajemy Do public plugin_init()
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch");
To dodajemy na koniec sma (i zmieniamy nazwaklasy na jaka klase)
public fwd_touch(id, world)
{
    if(!is_user_alive(id) || klasa_gracza[id] != nazwaklasy)//tu
        return FMRES_IGNORED;
    
    new classname[32];
    entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31);
    
    if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]);
    return FMRES_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = get_user_button(id);
    if(button & IN_USE && klasa_gracza[id] == nazwaklasy)//tu
    {
        static Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
        if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
            return FMRES_IGNORED;
    
        if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
            return FMRES_IGNORED;
        if(button & IN_FORWARD)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, 240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(button & IN_BACK)
        {
            static Float:velocity[3];
            velocity_by_aim(id, -240, velocity);
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
    }    
    return FMRES_IGNORED;
}
					
					

 
Dodatki SourceMod



	
 Temat jest zamknięty
				
				


				
				







