Więc tak robie sobie nowa klase zombie a mianowicie Syn Nemezisa o tym co potrafi niebede się rozpisywał lecz mam prośbę do skrypterów o dodanie kawałka kodu
iż jak ktoś wybierze tego zombie to będzie miał poświatę takie coś jak w karach A.T.A.C że gość się na różowo świeci tylko w kolorach 155, 0, 0
oraz żeby poświatę można było włączyć/wyłączyć za pomocą cvara zp_syn_glow 1/0 tutaj SMA zombiaka
/* * Syn Nemezisa 1.2 * * Atrybuty Dodanie: * Szybkosc * Grawitacja * Skoki * Dodatkowe 1khp za zarazenie * * Atrybuty Ujemne: * Zycie * Odrzut * * Cvary: * zp_syn_jump 4 * */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <zombieplague> new jumpznum[33] = 0 new bool:dozjump[33] = false new cvar_skoki new g_zclass_syn_nemezisa // Syn Nemezisa Atrybuty new const zclass99_name[] = { "Syn Nemezisa" } // name new const zclass99_info[] = { "=NIEZNANE=" } // description new const zclass99_model[] = { "snemesis" } // model new const zclass99_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model const zclass99_health = 1000 // health const zclass99_speed = 400 // speed const Float:zclass99_gravity = 0.5 // gravity const Float:zclass99_knockback = 3.5 // knockback const zclass99_infecthp = 1000 public plugin_init() { register_plugin("[ZP] Syn Nemezisa", "1.2", "Mis") cvar_skoki = register_cvar("zp_syn_jump","4") } public plugin_precache() { g_zclass_syn_nemezisa = zp_register_zombie_class(zclass99_name, zclass99_info, zclass99_model, zclass99_clawmodel, zclass99_health, zclass99_speed, zclass99_gravity, zclass99_knockback) } public client_putinserver(id) { jumpznum[id] = 0 dozjump[id] = false } public client_disconnect(id) { jumpznum[id] = 0 dozjump[id] = false } public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_syn_nemezisa) return PLUGIN_CONTINUE new nzbut = get_user_button(id) new ozbut = get_user_oldbutton(id) if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP)) { if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_skoki)) { dozjump[id] = true jumpznum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumpznum[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_PostThink(id) { if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_syn_nemezisa) return PLUGIN_CONTINUE if(dozjump[id] == true) { new Float:vezlocityz[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz) vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0) entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz) dozjump[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } // Zainfekowanie public zp_user_infected_post(id, infector) { // Jesli gracz jest Synem nemezisa za kazda infekcje dostaje dodatekowe hp(konfiguracja: const zclass99_infecthp = 1000) if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_syn_nemezisa) set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass99_infecthp)) }
tutaj kawałek chyba kodu od nemesisa z zombie_plague40
// Poswiata if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemglow)) fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25) else fm_set_rendering(id) #endif
lecz gdy go wklejam nie da się skompilować