Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mała Prośba :P


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 09.01.2009 18:45

Tak tak to znowu ja :/

Więc tak robie sobie nowa klase zombie a mianowicie Syn Nemezisa :) o tym co potrafi niebede się rozpisywał lecz mam prośbę do skrypterów o dodanie kawałka kodu

iż jak ktoś wybierze tego zombie to będzie miał poświatę takie coś jak w karach A.T.A.C że gość się na różowo świeci tylko w kolorach 155, 0, 0
oraz żeby poświatę można było włączyć/wyłączyć za pomocą cvara zp_syn_glow 1/0 tutaj SMA zombiaka :P
/*
* Syn Nemezisa 1.2
*
* Atrybuty Dodanie:
* Szybkosc
* Grawitacja
* Skoki
* Dodatkowe 1khp za zarazenie
*
* Atrybuty Ujemne:
* Zycie
* Odrzut
*
* Cvary:
* zp_syn_jump 4
*
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

new jumpznum[33] = 0
new bool:dozjump[33] = false
new cvar_skoki
new g_zclass_syn_nemezisa

// Syn Nemezisa Atrybuty
new const zclass99_name[] = { "Syn Nemezisa" } // name
new const zclass99_info[] = { "=NIEZNANE=" } // description
new const zclass99_model[] = { "snemesis" } // model
new const zclass99_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
const zclass99_health = 1000 // health
const zclass99_speed = 400 // speed
const Float:zclass99_gravity = 0.5 // gravity
const Float:zclass99_knockback = 3.5 // knockback
const zclass99_infecthp = 1000

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] Syn Nemezisa", "1.2", "Mis")
	cvar_skoki = register_cvar("zp_syn_jump","4")
}

public plugin_precache()
{
	g_zclass_syn_nemezisa = zp_register_zombie_class(zclass99_name, zclass99_info, zclass99_model, zclass99_clawmodel, zclass99_health, zclass99_speed, zclass99_gravity, zclass99_knockback)
}

public client_putinserver(id)
{
	jumpznum[id] = 0
	dozjump[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	jumpznum[id] = 0
	dozjump[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_syn_nemezisa) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new nzbut = get_user_button(id)
	new ozbut = get_user_oldbutton(id)
	if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))
	{
		if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_skoki))
		{
			dozjump[id] = true
			jumpznum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpznum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_syn_nemezisa) return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(dozjump[id] == true)
	{
		new Float:vezlocityz[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
		vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
		dozjump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

// Zainfekowanie
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// Jesli gracz jest Synem nemezisa za kazda infekcje dostaje dodatekowe hp(konfiguracja: const zclass99_infecthp = 1000)
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_syn_nemezisa)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass99_infecthp))
}


tutaj kawałek chyba kodu od nemesisa z zombie_plague40

// Poswiata
	if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemglow))
		fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
	else
		fm_set_rendering(id)
	
	#endif

lecz gdy go wklejam nie da się skompilować :P
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 10.01.2009 17:04

http://amxx.pl/viewtopic.php?p=39104
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 10.01.2009 19:35

mógłbyś mi to zrobić bo ja coś tego nie rozumięm :/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych