Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa Admiral nie dziala


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 10.08.2011 21:12

Cos mi to wybuchanie nie dziala;/ może ktoś poprawić?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new sprite_blast,
     sprite_white;

new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Wybucha po śmierci zadajac 80 dmg+int";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_perk_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32); 
	write_byte(20); 
	write_byte(0);
	message_end();
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 200 );
	write_coord( iOrigin[2] + 200 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); 
	write_byte( 0 ); 
	write_byte( 10 ); 
	write_byte( 10 ); 
	write_byte( 255 ); 
	write_byte( 255 ); 
	write_byte( 100 );
	write_byte( 100 ); 
	write_byte( 128 ); 
	write_byte( 0 ); 
	message_end();
	
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
		
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
	
		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.4);
	}
	user_silentkill(id);
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodano 10 sierpień 2011 - 21:49:
dam+ jeśli ktoś chce:D

Dodano 11 sierpień 2011 - 07:20:
pomoze ktos?

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.08.2011 08:58

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new sprite_blast,
sprite_white;

new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "Wybucha po śmierci zadajac 80 dmg+int";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.4);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 11.08.2011 18:36

ale to po zabiciu, a nie po nacisnięciu E

Dodano 13 sierpień 2011 - 07:44:
pomoże ktos dam ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych