Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

xRedirect i Invis - Logi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 10.08.2011 15:53

Mógłby ktoś? ^^

L 08/10/2011 - 15:19:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "invis.amxx")
L 08/10/2011 - 15:19:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 08/10/2011 - 15:19:40: [AMXX] [0] invis_137722.sma::fwdAddToFullPack_Post (line 57)


L 08/09/2011 - 23:06:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "xredirect.amxx")
L 08/09/2011 - 23:06:26: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 08/09/2011 - 23:06:26: [AMXX] [0] xredirect.sma::welcome_message (line 2406)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.08.2011 18:25

invis :
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#pragma semicolon 1

new bool:g_bPlayerInvisible[33], bool:g_bWaterInvisible[33];
new bool:g_bWaterEntity[1386], bool:g_bWaterFound;

new g_iSpectatedId[33];

public plugin_init( )
{
	register_plugin( "Invis", "1.4", "SchlumPF");
	
	register_clcmd( "say /invis", "menuInvisDisplay" );
	register_menucmd( register_menuid( "\rInvisibility - SchlumPF^n^n" ), 1023, "menuInvisAction" );
	
	register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink_Pre", 0 );
	register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "hamSpawnPlayer_Post", 1 );
}

public plugin_cfg( )
{
	// find all water entitys to make AddToFullPack use less cpu
	new ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_water" );
	while( ent )
	{
		if( !g_bWaterFound )
		{
			g_bWaterFound = true;
		}
		
		g_bWaterEntity[ent] = true;
		
		ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_water" );
	}
}

public fwdPlayerPreThink_Pre( plr )
{
	if( !is_user_alive( plr ) )
	{
		g_iSpectatedId[plr] = pev( plr, pev_iuser2 );
	}
}

public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset )
{
	if(is_user_connected(host))
	{
		if(is_user_alive(host))
		{
			if( player )
			{
				if( g_bPlayerInvisible[host] && host != ent )
				{
					if( ent != g_iSpectatedId[host] && cs_get_user_team( host ) == cs_get_user_team( ent ) )
					{
						set_es( es_handle, ES_Origin, { 999999999.0, 999999999.0, 999999999.0 } );
						set_es( es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha );
						set_es( es_handle, ES_RenderAmt, 0 );
					}
				}
			}
			else if( g_bWaterInvisible[host] )
			{
				if( g_bWaterEntity[ent] )
				{
					set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW );
				}
			}
		}
}
}
}
		
		public hamSpawnPlayer_Post( plr )
		{
			g_iSpectatedId[plr] = 0;
		}
		
		public menuInvisDisplay( plr )
		{
			static menu[2048];
			
			new len = format( menu, sizeof menu - 1, "\rInvisibility - SchlumPF^n^n" );
			
			len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r1. Ludzie: %s^n", g_bPlayerInvisible[plr] ? "OFF" : "ON" );
			len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r2. Woda: %s^n^n", g_bWaterFound ? ( g_bWaterInvisible[plr] ? "OFF" : "ON" ) : "there is no water" );
			
			len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r0. \wExit" );
			
			show_menu( plr, ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<9 ), menu, -1 );
			
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		public menuInvisAction( plr, key )
		{
			switch( key )
			{
				case 0:
				{
					g_bPlayerInvisible[plr] = !g_bPlayerInvisible[plr];
					menuInvisDisplay( plr );
				}
				case 1:
				{
					g_bWaterInvisible[plr] = !g_bWaterInvisible[plr];
					menuInvisDisplay( plr );
				}
				case 9: show_menu( plr, 0, "" );
				}
		}
		
		public client_connect( plr )
		{
			g_bPlayerInvisible[plr] = false;
			g_bWaterInvisible[plr] = false;
			g_iSpectatedId[plr] = 0;
		}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 10.08.2011 18:26

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 10.08.2011 18:40

w sprawie pluginu invis radził bym pobrać nowszą wersję 2.0
[Smalltalk] #include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwic - Pastebin.com
  • +
  • -
  • 1

#4 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 10.08.2011 18:51

To teraz jeszcze xRedirect ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych