Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem bomba_explode_sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 K@mil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:hmm
Offline

Napisano 10.08.2011 15:09

Witam mam problem z pluginem który włącza muzykę jak jest odliczanie od 10,9,8... i wtedy leci muzyka ale ten plugin nie chce wo gule działać może mi ktoś pomoże.
plik jest w załączniku.
Proszę o pomoc i Pozdrawiam

Użytkownik K@mil edytował ten post 10.08.2011 17:12

  • +
  • -
  • 0

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.08.2011 15:14

a gdzie ten załącznik ?
  • +
  • -
  • 0

#3 K@mil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:hmm
Offline

Napisano 10.08.2011 17:13

a gdzie ten załącznik ?


Już sory zapomniałem dodać

Załączone pliki


Użytkownik K@mil edytował ten post 10.08.2011 17:13

  • +
  • -
  • 0

#4 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 17:56


/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

* Required Modules:
- CSX

* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests

* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin

*/


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav"
#define czas 15
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound(bomba.wav)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#5 K@mil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:hmm
Offline

Napisano 10.08.2011 18:10

Sory ale nie działa pisze takie coś jak robię kompilatorze plik AMX Mod X.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

bomba_explode_sound.sma(131) : error 017: undefined symbol "bomba"

1 Error.
Could not locate output file bomba_explode_sound.amxx (compile failed).

Dodano 11 sierpień 2011 - 15:05:
Proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#6 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.08.2011 18:36


/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

* Required Modules:
- CSX

* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests

* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin

*/


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/bomba.wav"
#define czas 15
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik kapi10072 edytował ten post 12.08.2011 21:46

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych