Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD DarkGL'a błąd z native


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 09.08.2011 17:00

Witam. Wgrałem CODa DarkGL'a no i wszystko ładnie chodzi tylko wyskakuje taki error:
L 08/09/2011 - 17:53:11: [CSTRIKE] Invalid weapon id 29
L 08/09/2011 - 17:53:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod.amxx")
L 08/09/2011 - 17:53:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_bpammo")
L 08/09/2011 - 17:53:11: [AMXX] [0] cod_198285.sma::CurWeapon (line 3436)


Zablokowałem tylko umiejętność - Zdolność Generała kodem:
	case 6:
{
if(gZdolnosc[id]<100){
PrzydzielPunkty(id)
ColorChat(id,TEAM_COLOR, "^x01 Ta umiejetnosc jest zablokowana");
}
else
ColorChat(id,TEAM_COLOR, "^x01 Maxymalny poziom zdolnosci osiagniety");
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.08.2011 12:04

Ja też mam identyczny błąd z native. Przyłączam się do proźby o pomoc =) Choć ja nie zablokowywałem Zdolności Generała, miałem ten błąd od początku.
  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.08.2011 12:08

Jest na górze,
#include <cstrike>
?
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.08.2011 12:17

trzeba zmodyfikowac warunek w curweapon
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 45 && cs_get_user_bpammo(id, weapon) != CSW_MAXAMMO[weapon] && !(weapon==CSW_C4 || weapon==CSW_KNIFE || weapon==CSW_HEGRENADE || weapon==CSW_SMOKEGRENADE || weapon==CSW_FLASHBANG) )
na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 45  && !(weapon==CSW_C4 || weapon==CSW_KNIFE || weapon==CSW_HEGRENADE || weapon==CSW_SMOKEGRENADE || weapon==CSW_FLASHBANG) && cs_get_user_bpammo(id, weapon) != CSW_MAXAMMO[weapon])

  • +
  • -
  • 1

#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 10.08.2011 13:15

Zobaczę czy działa. Jak możesz to dodaj do głównego pliku w temacie Tym, żeby inni mieli :)

Działa.

@edit:
Teraz mam takie error logi :(:
L 08/11/2011 - 10:07:11: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range
L 08/11/2011 - 10:07:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod.amxx")
L 08/11/2011 - 10:07:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 08/11/2011 - 10:07:11: [AMXX] [0] cod_199276.sma::menuSklepHandle (line 1165)


*.sma:
Załączony plik  cod.sma   148,45 KB  6 Ilość pobrań
  cod.amxx

Użytkownik Na5tyk edytował ten post 11.08.2011 10:30

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych