Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dwa pluginy się kłócą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 09.08.2011 16:19

Witam mam problem z pluginem hns oraz własnym sklepikiem do niego,
problem polega na tym że w sklepiku nie działa jeden los,
sklepik działa tylko jak wyłączę główny plugin hns
jak to rozwiązać ?

Kod tego losa a w załączniku plugin hns'a

public client_PreThink(id)
{
        if(gbBigJump[id])
        {
                new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)
                
                new jump = (button & IN_JUMP)
                new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
                new onground = flags & FL_ONGROUND
                if( jump && onground)
                        SideJump[id] = 1
        }
}

public client_PostThink(id) 
{
        if(gbBigJump[id])
        {
                new Float:gametime = get_gametime()
                new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)
                
                new jump = (button & IN_JUMP)
                new Float:vel[3]
                new Float:delay=1.0
                new Float:pow=1.0
                new Float:hight=1000.0
                entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vel)
                
                if( (gametime - SideJumpDelay[id] > delay) && SideJump[id] && jump ) {
                        
                        vel[0] *= pow
                        vel[1] *= pow
                        vel[2] = hight
                        
                        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vel)
                        SideJump[id] = 0
                        SideJumpDelay[id] = gametime
                }
                else
                        SideJump[id] = 0
        }
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych