System Monet
A może sma?
09.08.2011
Siema
Niby są, niby nie ma... W każdym bądź razie moje monety są lepsze, bo bez bugów (przynajmniej ja ich nie wykryłem
)
Domyślna flaga VIPa: ADMIN_LEVEL_G Domyślna flaga Komend Admina: ADMIN_IMMUNITY Linijke, w której mają się wyświetlać dostosowujemy dodając/usuwając ^n tu:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
Instalacja standardowa z wyjątkiem, że pluginy dopisujemy do plugins-codmod-systemmonet.ini
cod_get_user_coins(id) // zwraca ilosc monet cod_set_user_coins(id, wartosc) // ustawia ilosc monet
Komendy Admina:
cod_givecoins "nick" "ilosc" - dodaje "ilosc" do aktualnych monet gracza cod_setcoins "nick" "ilosc" - ustawia "ilosc" jako aktualne monety gracza
System monet:
Wersja 1.1.1:
systemmonet.sma 8,19 KB
3210 Ilość pobrań
Wersja 1.1.0:
systemmonet.sma 7,24 KB
1045 Ilość pobrań
Wersja 1.0.8:
systemmonet.sma 7,08 KB
1988 Ilość pobrań
Plik *.ini:
plugins-codmod-systemmonet.ini 84 bajtów
3181 Ilość pobrań
Komendy admina:
Wersja 1.0.2:
systemmonet_komendyadmina.sma 1,49 KB
2052 Ilość pobrań
Pluginy dodatkowe:
Sklepy:
ELOSa: [CoD Nowy] Sklep za Monety - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Mietka: [CoD Nowy] Sklep (monety i dolary) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pozostałe:
Nagroda w postaci Monet Gh0sta: [CoD Nowy] Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Sprzedawanie perków A moze sma?: [CoD Nowy] Sprzedawanie perków
Użytkownik A może sma? edytował ten post 13.07.2013 00:29
HaDeS From HELL
09.08.2011
A mam takie pytanie co z tymi monetami można robić

dodasz do tego jakiś sklep albo coś podobnego ?
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 09.08.2011 13:01
A może sma?
09.08.2011

Ogólnie to co wymyślicie to mogę/postaram się wam napisać

@Shark:
Jak już to:
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-XX)

Użytkownik A może sma? edytował ten post 09.08.2011 13:08
A może sma?
09.08.2011
W sklepie można zakupić:
Dodatkowa grawitacja
Dodatkowa niewidzialnosc
Kup Dodatkowa odpornosc
Kup Dodatkowa szybkosc
Kup Auto bh
Kup Zoom do kazdej broni
Edit: Sklep został usunięty - powód: nie działa

Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 22:36
czyzyk
09.08.2011

mój plugin więc chociaż mogłeś mnie zapytać a nie
Użytkownik czyzyk edytował ten post 09.08.2011 14:12
A może sma?
09.08.2011

Skoro udostępniamy sma czyli kod źródłowy to inni mogą zrobić z tym co chcą
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Przynajmniej tak mi się wydaje
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
czyzyk
09.08.2011
To ja wezme twoja prace wrzuce do siebie co ty na to.
Podpisze się pod siebie.
Piszesz że możemy robić co chcemy
HaDeS From HELL
10.08.2011
Goliath
10.08.2011
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1); //zabojca
new victim = read_data(2);
if(kid == victim)
return;
new hs = read_data(3); // HeadShot (1 == true)
kill_money_hs = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs);
kill_money = get_pcvar_num(cvar_kill_money);
kill_money_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs_vip);
kill_money_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_vip);
if(get_user_flags(kid) & VIP)
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs_vip
else
monety[kid] += kill_money_vip
}
else
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs
else
monety[kid] += kill_money
}
}
A tutaj kod, żeby dodatkowo nie otrzymywało się monet za zabicie swojego:
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1); //zabojca
new victim = read_data(2);
if(kid == victim || get_user_team(kid) == get_user_team(victim))
return;
new hs = read_data(3); // HeadShot (1 == true)
kill_money_hs = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs);
kill_money = get_pcvar_num(cvar_kill_money);
kill_money_hs_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_hs_vip);
kill_money_vip = get_pcvar_num(cvar_kill_money_vip);
if(get_user_flags(kid) & VIP)
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs_vip
else
monety[kid] += kill_money_vip
}
else
{
if(hs == 1)
monety[kid] += kill_money_hs
else
monety[kid] += kill_money
}
}
A może sma?
10.08.2011
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Edit: Niu wersjon is redi tu dołnload

Edit2: Wersja 1.0.6 ma buga - nie można było zdobyć monet za zabicie kogoś

Edit3: Wersja 1.0.7 ma również bug - nie zabiera/daje monet za zabicie/uratowanie hostów... Wie ktoś może dlaczego?

Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 21:04
A może sma?
11.08.2011
Dobra
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)

![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
(ale to tak za jakieś ~12 godzin

ELOS
11.08.2011
public wybieraniem(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new kasa = cod_get_user_coins(id) new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(kasa >= 5) { cod_set_user_coins(id, kasa-5); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 60 expa^x01 !"); new bonusxp = 60; cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); } else ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci bezlitosnych dolarow lub nie masz odpowiedniej ilosci Zabojstw") } case 2: { if(kasa >= 15) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 120 expa^x01 !"); new bonusxp = 120; cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); } else ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci monet") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Pozmieniajcie sobie tylko "chyba" tą linijkę
new kasa = cod_get_user_coins(id)Myślę że nie trudno będzie wam edytować : D
Uwaga na te linijki ponieważ tu sprawdza
if(kasa >= 15)tu odbiera
cod_set_user_coins(id, kasa-15);i jak dacie
if(kasa >= 14)i
cod_set_user_coins(id, kasa-15);To wam życzę powodzenia ponieważ jak masz -1 itp to możesz walić śmiało kasę na minus.
Użytkownik ELOS edytował ten post 11.08.2011 09:52
A może sma?
11.08.2011

Nowa wersja (1.0.8) ma wyeliminowane wszystkie dotychczasowe zauważone bugi
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 22:47
d0x
14.11.2011
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);ponieważ jak dodaje to tam gdzie są informacje (klasa itd) to pisze tylko Monety i nie mogę wybrać klasy
Doda ktoś ?
<ciach>