Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

A może tak podklasy?po osiagnieciu lvla dana klasa dostaje nowa moc oraz range


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 remake

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 09.08.2011 03:24

Witam wszystkich, czy da się stworzyć podklasy do Diablo Moda? Np. gram Magiem, po wbiciu 20lvla zmienia mi się nazwa na Mrocznego Maga i dochodzi mi dodatkowa moc. W oparciu o przykład podany przeze mnie, może można by było stworzyć nową klasę Mroczny Mag która będzie w swoim case posiadała warunek, że uaktywni się jeżeli dany gracz gracz będzie posiadał Maga lvl 20? Ja tak to widzę, może wyprowadzicie mnie z błędu oraz naprowadzicie mnie na dobrą drogę.
  • +
  • -
  • 0

#2 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 09.08.2011 06:34

Da się tak zrobić jak ty mówisz :>
  • +
  • -
  • 0

#3 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 09.08.2011 08:41

Da się tak zrobić jak ty mówisz :>


Skomplikowany kod by to był czy ogranicza się to wszystko do dodania warunku w case klasy?
  • +
  • -
  • 0

#4 M@nkovsky

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:110
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.08.2011 09:05

Nie jestem żadnym specem , ale mógłbyś zrobić publica z tym ,że (załóżmy) If player_class = mag <20
i tu jakaś zmiana nazwy .Później byś wkleił tego publica do klasy Maga i może coś by chwytało, ale nie wiem czy to by się nie kłóciło z nazwami nadanymi w enum


Jeśli się mylę proszę mnie nie krytykować; )

#5 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 09.08.2011 09:20

Nie jestem żadnym specem , ale mógłbyś zrobić publica z tym ,że (załóżmy) If player_class = mag <20
i tu jakaś zmiana nazwy .Później byś wkleił tego publica do klasy Maga i może coś by chwytało, ale nie wiem czy to by się nie kłóciło z nazwami nadanymi w enum


Jeśli się mylę proszę mnie nie krytykować; )


Ja myślę, że trzeba by było dodać prawie wszystko, tak jakby się robiło nową klasę tylko nie dodawać jej do menu. Oraz w case tej nowej klasy dać ten warunek, że jeżeli gracz będzie miał Maga 20lvl to uaktywni się ta klasa Mroczny Mag??
  • +
  • -
  • 0

#6 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 09.08.2011 09:27

Nowa tablica z nazwami klas + np. jakiś boolean który daje false/true czy dana klasa ma awans i ot cała filozofia.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#7 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 09.08.2011 09:34

Moja propozycja nie byłaby prostsza?
  • +
  • -
  • 0

#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 09.08.2011 12:20

Ewolucje - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ktoś coś tam próbował robić ale czy to działa to nie wiem bo dla mnie to bez sensu ;d
  • +
  • -
  • 0

#9 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 09.08.2011 13:05

Moja propozycja nie byłaby prostsza?

Po co robić nowe klasy, skoro można dodać tylko nazwy, które zmieniają się w zależności od tego czy gracz na danej klasie ma awans czy nie.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#10 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 11.08.2011 18:20

Ewolucje - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ktoś coś tam próbował robić ale czy to działa to nie wiem bo dla mnie to bez sensu ;d


Faktycznie bez sensu, bo nie działa... Próbowałem parę sposobów, żeby zrobić te podklasy czy coś w tym stylu ale z niepowodzeniem.

A może działało by coś takiego?:

case 0: 
{
if(player_lvl[id] > 40 && player_class[id] == Mag)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Ewoluowales w Arcymaga!")
Race[player_class[id] == Mag] = Arcymag
}
else
player_class[id] = Mag
}

Użytkownik remake edytował ten post 11.08.2011 18:28

  • +
  • -
  • 0

#11 Zkont?!

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:22
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.08.2011 19:13

Nowa tablica z nazwami klas + np. jakiś boolean który daje false/true czy dana klasa ma awans i ot cała filozofia.


Ten gość mówi z Was wszystkich najbardziej z sensem. Z jego wypowiedzi zbędna jest tylko zmienna boolean, która ustala true/false.

Moim algorytmem na zrobienie tego jest:

1. Utworzenie enum'a, który trzyma dane o ewolucjach (zrobione na zasadzie default'owych klas). Ewentualnie dołączenie awansowanych klas do standardowego.
2. Utworzenie public'a, który trzyma informacje o zmianach(tj. 'gracz ewoluuje - TAK, NIE').
3. Edycja 'select_class_menu', tak aby był w nim odpowiedni warunek if przy awansie.
4. Ugryź się w język. ;]

PS. Co do postu wyżej. Polecam korzystanie z operatorów warunkowych, gdyż zwykła metoda - if+else, schodzi na psy ^^

EDITED:

Możecie zawsze skorzystać z tego linku:
[CoD Nowy] Awanse klas

Użytkownik Zkont?! edytował ten post 11.08.2011 19:14


#12 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 11.08.2011 19:54

Ja podałem najprostrzy moim zdaniem sposób, a nie najlepszy. W sumie racja boolean nie jest potrzebny, ale to moim zdaniem nie robi wielkiej różnicy czy raz sobie walniemy i będziemy trzymać w pamięci czy wołać ciągle o sprawdzenie. Takie coś wystarczy jeżeli awans każdej klasy jest na tym samym poziomie.

public bool:has_advance( id )
return gPlayerLevel[id] > 50 ? true : false

Jeżeli nie to

new const gLevelToAdvance[]
{
30,
50,
21,
40,
50,
34,
90
}
public bool:has_advance( id )
return gPlayerLevel[id] > gLevelToAdvance[gPlayerClass[id]] ? true : false
i tyle.
Innego pomysłu nie mam.



Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#13 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 11.08.2011 22:01

Próbowałem zrobić coś takiego ale nie wyszło:

Pod
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }

Dodałem
new Evo[9][33] = {"None", "Mroczny Mag", "Druid", "Mroczny Paladyn", "Mroczny Zabojca", "Mroczny Nekromanta", "Mroczny Barbarzynca", "Mroczny Ninja", "Mroczny Lowca"}
new ewolucja[33]

W
public Give_Xp(id,amount)

Dodałem
if(player_lvl[id]==40)
evolution(id)

W
public write_hud(id)

Pod
last_update_perc[id] = perc

Dodałem
if(ewolucja[id]==1)
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Evo[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])

Oraz na końcu pluginy dodałem
public evolution(id)
{
ewolucja[id]=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Ewoluowałeś w %s'a ", Evo[player_class[id]])
}

  • +
  • -
  • 0

#14 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 11.08.2011 22:25

ewolucja[id] zapisujesz gdzieś wg sql ?
  • +
  • -
  • 0

#15 remake

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Hmm... Co cię to?
Offline

Napisano 11.08.2011 22:42

ewolucja[id] zapisujesz gdzieś wg sql ?


Nie, ja robię tylko tak jak podałem wyżej, dopiero zaczynam przygodę z PAWN'em więc wszystkiego nie wiem.

Dodano 17 sierpień 2011 - 20:28:
??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych