dostajesz HE co 10 sek
Karaj
08.08.2011
Witam
Jak zrobić klasę która dostaje granat He co 10 sekund?
Dam +
Pozdrawiam
Jak zrobić klasę która dostaje granat He co 10 sekund?
Dam +
Pozdrawiam
Karaj
08.08.2011
tu sie zmienia czas co ile daje he?
set_task(60.0, "he", _, _, _, "b")
a tak w ogóle to sie nie kompiluje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_granagier.sma(26) : error 021: symbol already defined: "set_task"
codclass_granagier.sma(39) : error 017: undefined symbol "give_item"
2 Errors.
Could not locate output file codclass_granagier.amxx (compile failed).
Edited by Karaj, 08.08.2011 15:09.
set_task(60.0, "he", _, _, _, "b")
a tak w ogóle to sie nie kompiluje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_granagier.sma(26) : error 021: symbol already defined: "set_task"
codclass_granagier.sma(39) : error 017: undefined symbol "give_item"
2 Errors.
Could not locate output file codclass_granagier.amxx (compile failed).
Edited by Karaj, 08.08.2011 15:09.
MarWit
08.08.2011
Łap
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis klasy";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
remove_task(id+857);
}
public DajHE(id)
{
id-=857
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
give_item(id, "weapon_hegrenade")
return PLUGIN_CONTINUE
}
MarWit
08.08.2011
@DAMIANq, dalej jest źle, ponieważ HE jest dawane nawet dla osób bez klasy + skąd ty chcesz wziaść id?
Edited by MarWit, 08.08.2011 15:33.

Edited by MarWit, 08.08.2011 15:33.
Onyke
08.08.2011
Powiesz mi do czego używasz fakemety ?Sorki spieszyłem się i błędów narobiłem.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Nazwa klasy"; new const opis[] = "Opis klasy"; new const bronie = 1<<CSW_BRON; new const zdrowie = xx; new const kondycja = xx; new const inteligencja = xx; new const wytrzymalosc = xx; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "AUTHOR"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); set_task(60.0, "he", _, _, _, "b") } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public he(id) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } }
Karaj
10.08.2011
MarWit, działa dostaje He co 10 sekund ale kiedy dostane wybieram go próbuję rzucić i nie mogę go rzucić. Muszę poczekac ok 5 sek i dobiero mogę rzucic.
Jak wyeliminowac te 5 sek czekania?
Jak wyeliminowac te 5 sek czekania?
MarWit
10.08.2011
Łap, teraz powinno być ok, zapomnialem ze to jest na codmoda i zamiast uzyc cod_give_weapon() użyłem give_item()
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis klasy";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
remove_task(id+857);
}
public DajHE(id)
{
id-=857
new granat[] = { CSW_HEGRENADE }
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || sprawdz_bronie(id, granat)) return PLUGIN_CONTINUE
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
for(new i=0; i<ile; i++) {
if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
has = true;
break;
}
}
return has;
}
Adminek AMXX.PL
10.08.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL