Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

dostajesz HE co 10 sek

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 08.08.2011 14:50

Witam
Jak zrobić klasę która dostaje granat He co 10 sekund?
Dam +
Pozdrawiam

#2 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 08.08.2011 15:05

tu sie zmienia czas co ile daje he?

set_task(60.0, "he", _, _, _, "b")

a tak w ogóle to sie nie kompiluje

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_granagier.sma(26) : error 021: symbol already defined: "set_task"
codclass_granagier.sma(39) : error 017: undefined symbol "give_item"

2 Errors.
Could not locate output file codclass_granagier.amxx (compile failed).

Użytkownik Karaj edytował ten post 08.08.2011 15:09


#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 08.08.2011 15:08

60 na 10 i masz co 10 sekund
  • +
  • -
  • 1

#4 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 08.08.2011 15:11

ale sie nie kompiluje

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 08.08.2011 15:21

Łap

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis klasy";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
remove_task(id+857);
}


public DajHE(id)
{
id-=857
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE

give_item(id, "weapon_hegrenade")
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 08.08.2011 15:33

@DAMIANq, dalej jest źle, ponieważ HE jest dawane nawet dla osób bez klasy + skąd ty chcesz wziaść id? :P

Użytkownik MarWit edytował ten post 08.08.2011 15:33

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#7 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 08.08.2011 15:34

Sorki spieszyłem się i błędów narobiłem.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis klasy";
new const bronie = 1<<CSW_BRON;
new const zdrowie = xx;
new const kondycja = xx;
new const inteligencja = xx;
new const wytrzymalosc = xx;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "AUTHOR");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        set_task(60.0, "he", _, _, _, "b")  
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;


public he(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	}
}

Powiesz mi do czego używasz fakemety ?
  • +
  • -
  • 0

#8 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 08.08.2011 15:37

Sztylet wziąłem z innej klasy ;]

Nie mogę załapać tego coda..
  • +
  • -
  • 0

#9 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 10.08.2011 07:36

MarWit, działa dostaje He co 10 sekund ale kiedy dostane wybieram go próbuję rzucić i nie mogę go rzucić. Muszę poczekac ok 5 sek i dobiero mogę rzucic.
Jak wyeliminowac te 5 sek czekania?

#10 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 10.08.2011 11:19

Łap, teraz powinno być ok, zapomnialem ze to jest na codmoda i zamiast uzyc cod_give_weapon() użyłem give_item()

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis klasy";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
remove_task(id+857);
}


public DajHE(id)
{
id-=857
new granat[] = { CSW_HEGRENADE }

if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || sprawdz_bronie(id, granat)) return PLUGIN_CONTINUE

cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
return PLUGIN_CONTINUE
}

stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
for(new i=0; i<ile; i++) {
if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
has = true;
break;
}
}
return has;
}




  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#11 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 10.08.2011 12:16

ok działa dzięki:) leci +

#12 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7172
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.08.2011 16:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych