Witam !
Poszukuje Menu broni , które pokazywało by się po każdym respawnie , takie jak jest w CSDM.
Chodzi o to , żeby tam była też opcja 3) Czyli , że bron jest cały czas i nie trzeba wybierać (ale można).
Chyba wiecie o co chodzi
Z góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Menu broni po respawnieTakie jak w CSDM
Temat rozp. exTez, 08.08.2011 06:00
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 08.08.2011 07:49
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 08.08.2011 07:56
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Bronie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Naven" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1); } public runda(id) { set_task(0.1, "menu", id) } public menu(id) { if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { new menu = menu_create("\yBron podstawowa","wybor_menu") menu_additem(menu,"\wAK74","1",0) menu_additem(menu,"\wM4A1","2",0) menu_additem(menu,"\wTMP","3",0) menu_additem(menu,"\wMAC10","4",0) menu_additem(menu,"\wXM1014","5",0) menu_additem(menu,"\wSG552","6",0) menu_additem(menu,"\wAWP","7",0) menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\wWyjscie"); menu_display(id,menu,0) } return PLUGIN_HANDLED; } public czysc(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife") } public wybor_menu(id,menu,item) { czysc(id) switch(item) { case 0: { give_item(id, "weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) give_item(id, "item_kevlar") menupizdolce(id) } case 1: { give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) give_item(id, "item_kevlar") menupizdolce(id) } case 2: { give_item(id, "weapon_tmp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120) give_item(id, "item_kevlar") menupizdolce(id) } case 3: { give_item(id, "weapon_mac10") cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100) give_item(id, "item_kevlar") menupizdolce(id) } case 4: { give_item(id, "weapon_xm1014") cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32) give_item(id, "item_kevlar") menupizdolce(id) } case 5: { give_item(id, "weapon_sg552") cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90) give_item(id, "item_kevlar") menupizdolce(id) } case 6: { give_item(id, "weapon_awp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90) give_item(id, "item_kevlar") menupizdolce(id) } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED } public menupizdolce(id) { if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { new menu = menu_create("\yPistolety", "wybor_menupizdolce") menu_additem(menu,"\wGLOCK18","1",0) menu_additem(menu,"\wUSP","2",0) menu_additem(menu,"\wP228","3",0) menu_additem(menu,"\wDUAL ELITES","4",0) menu_additem(menu,"\wFIVE SEVEN","5",0) menu_additem(menu,"\wDEAGLE","6",0) menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\yWyjscie"); menu_display(id,menu,0) } return PLUGIN_HANDLED; } public wybor_menupizdolce(id, menu, item) { switch(item) { case 0: { give_item(id, "weapon_glock18") cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120) } case 1: { give_item(id, "weapon_usp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100) } case 2: { give_item(id, "weapon_p228") cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52) } case 3: { give_item(id, "weapon_elite") cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120) } case 4: { give_item(id, "weapon_fiveseven") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 120) } case 5: { give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35) } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych