Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Zmiana zadawanych obrażeń

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Julia

    Profesjonalista

  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 07.08.2011 14:01

1. Broń - nóż
2. W cvarach dać jakiś multiplier, załóżmy, jeżeli wpiszę 1 - obrażenia normalne, 2 - 2 razy większe, 0.5 - 2 razy mniejsze, 0.2 - 5 razy mniejsze itd.
  • +
  • -
  • 0

#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 07.08.2011 14:07

A chyba będzie działać
#edit
cvar - amx_knifedmg 1.0



#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new gCvarDmgMulti;
new Float:gMnoznik;

public plugin_init()
{
register_plugin( "Plugin" , "0.1", "Dawedo" );

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage");

gCvarDmgMulti = register_cvar( "amx_knifedmg", "1.0" );

gMnoznik = get_pcvar_float( gCvarDmgMulti );
}

public hamTakeDamage( idvictim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )
{
if( get_user_weapon( idattacker ) != CSW_KNIFE )
return HAM_IGNORED;

damage *= gMnoznik;

SetHamParamFloat( 4, damage );

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Dawedov edytował ten post 07.08.2011 14:08

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 Julia

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 07.08.2011 14:42

Ustawiłam cvar na 0.2, obrażenia powinny być 5 razy mniejsze, a są te same. :P
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.08.2011 14:43

niestety .x
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new gCvarDmgMulti;

public plugin_init(){
        register_plugin( "Plugin" , "0.1", "amxx.pl" );
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage");
        
        gCvarDmgMulti = register_cvar( "amx_knifedmg", "1.0" );
}

public hamTakeDamage( idvictim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )
{
        if( get_user_weapon( idattacker ) != CSW_KNIFE )
                return HAM_IGNORED;
        
        SetHamParamFloat( 4, damage * get_pcvar_float( gCvarDmgMulti ));
        
        return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2

#5 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 07.08.2011 15:05

Przecież to jedna cholera, kod ma takie same działanie więc gdzie niby u mnie jest błąd lol?
#edit
Dobra już wiem, wartość cvara ładowana przy plugin_init więc po zmianie wartości trzeba by zmienić mapę/przeładować plugin. Chciałem po prostu pobrać mnożnik raz i wrzucić go do pamięci żeby później nie pobierać go ciągle z cvara. Także mój plugin działa, ale wartość zmienia się po zmianie mapy xD

#edit2

R3X to akurat zbytnio nie ma znaczenia, patrzyłem teraz na inne sma i z HAM_IGNORED też działa np. w cod mod...


Użytkownik Dawedov edytował ten post 07.08.2011 16:52

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#6 Julia

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 07.08.2011 17:44

Plugin R3X'a działa i + za to.
Twój plugin nie działa. W konsoli wpisywałam amx_cvar itd., zmieniałam wartość i dalej szły te same obrażenia. :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 07.08.2011 19:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych