Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dobre listingi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 06.08.2011 22:01

Siema, mam takie o to pytanie ;d:

Czy są gdzieś w necie jakieś dokładniejsze listingi? Chodzi mi o to że np. przy fakemecie mam:
pev_iuser1
pev_iuser2
pev_iuser3
pev_iuser4
I nie ma do tego żadnego opisu, to co ja mam sobie wymyślić co to zwraca czy co? Chodzi mi o coś takiego jak np. są opisy offsetów do get/set_pdata_int/float/string na amxmodx wiki.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2011 23:29

Pev Research by GHW_Chronic
Potrzebne do Scriptingu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 07.08.2011 01:22

^up swoją drogą tam do tego też nie ma opisu
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 Dwdov

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 07.08.2011 07:46

Tak ogólnie to się praktycznie niczego nowego nie wiedziałem chociaż może się to przydać thx, ale i tak dalej nie wiem za co są odpowiedzialne właśnie te stałe ; d

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.08.2011 09:38

Nie wiem czego chcesz się konkretnie dowiedzieć ale to wszystko co występuje i ma znaczenie w aplikacji serwera.
iuser1 = byt kamery spec
iuser2 = id spect
Offsety dla bytów, prawdopodobnie są sprawdzane podczas jakichś wirtualnych funkcji od gracza ale jak widać niektóre są po prostu z silnika Quake.
iuser3 = m_iQuakeItems;
iuser4 = deathmatch; // nie jest wartością gracza to wskaźnik globalny
fuser1 = m_iQuakeWeapon;
fuser2 = m_Activity;
fuser3 = m_flAmmoStartCharge;
  • +
  • -
  • 1

#6 Dwdov

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 07.08.2011 10:05

O takie coś mi chodziło, dzięki ; d masz może jeszcze jakieś źródło do tego czy coś skąd to brałeś?

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.08.2011 11:42

HLSDK 2.3 p3 multiplayer
  • +
  • -
  • 1

#8 Dwdov

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 07.08.2011 11:45

Szukałem w HLSDK ale znalazłem tylko deklaracje tych obiektów

// For mods
int iuser1;
int iuser2;
int iuser3;
int iuser4;
float fuser1;
float fuser2;
float fuser3;
float fuser4;
vec3_t vuser1;
vec3_t vuser2;
vec3_t vuser3;
vec3_t vuser4;
edict_t *euser1;
edict_t *euser2;
edict_t *euser3;
edict_t *euser4;



Widać jeszcze jakieś pointery, ale ich nie dodali do fm ; d


Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.08.2011 12:54

iuser* są
fuser* są
vuser są
euser tez są ;) (pev_euser1 i tak dalej)
zmienne używane przez mody do przechowywania swoich własnych informacji
  • +
  • -
  • 0

#10 Dwdov

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 07.08.2011 13:59

A faktycznie euser też są ; d Przez mody rozumiem cstrike/dod/hl, a więc każdy używa ich do swoich tam specyficznych funkcji. Raczej temat wyczerpany więc można zamknąć xD

Nie pomagam na PW, tylko na forum.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych