Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja po zmianie broni.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.08.2011 13:59

Witam, mam ruletke, wyszystko ladnie pieknie lecz gdy zmienie bron, funkcja przestaje działac.

Mam np.
set_pev( id, pev_maxspeed, 150.0 );

I gdy wylosuje tego speeda, biegam wolniej - lecz po zmianie broni biegam juz normalnie, jak temu zapobiec ?

Musze zapobiec temu przy :

godmode
footsteps
gravity
rendering
itd.

Wszystko działa na funie i na fakemeta. proszę o pomoc !

#edit

Moglby mi ktoś jeszcze powiedzieć jak zrobić aby dawało bron z 1 ammo ? Bo probowalem wszystkiego ale mi nie wychodzi :P

Użytkownik Emulov. edytował ten post 06.08.2011 14:07


#2 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 06.08.2011 14:25

magazynek na 0
cs_set_user_bpammo(index, CSW_broni, 0)

ammo w broni jakoś tak - przynajmniej mi działa :D
const m_iClip = 51;
set_pdata_int(index, m_iClip, 1);

zmiana broni
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new speed[33];

public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be", "1=1")
}

public eventCurWeapon(id)
{
if(speed[id] == 1)
set_pev( id, pev_maxspeed, 300.0 );
}


bo standard biegania jest 250 chyba, a ty ustawiłeś mniejsze xD
set_pev(id, pev_maxspeed, 300.0);
// do tego ustaw coś takiego
speed[id] == 1
// + jakiś task na wyłączonie później
set_task(60.0, "wyłącz", id, _, _, "a");


public wyłącz(id) set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);

Użytkownik stepdub edytował ten post 06.08.2011 14:37

  • +
  • -
  • 0

#3 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.08.2011 14:31

Ammo zaraz sprawdze, a te po zmianie broni .. po prostu dodaje to do pluginu ? :P

Bo jak mam ruletke to mam wiele tych takich co sie przywracają do normy po zmianie broni, mam dodać to jakoś raz czy pod każdym z tych 'zmiennych po broni' ? :S

Dodano 06 sierpień 2011 - 14:42:
Bo chce mniejsze, w ruletce mozna tez wylosować że biega sie wolniej .. ;P


Ale oka już próbuje ;P

Użytkownik Emulov. edytował ten post 06.08.2011 14:32





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych