Oto on :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Header";
new const opis[] = "Posiada AWP 1/3 , Deagl 1/10 Kosa 1/3 LPM I PPM";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 1;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_knife && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);Możecie poprawić błędy jeśli są ?
Użytkownik Sp4mEr edytował ten post 06.08.2011 22:41


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









