Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem klasa cod

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wtf?!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 06.08.2011 09:16

Otóz mam problem z klasą cod a mianowicie profesjonalnym szturmowcem. Chciałęm zrobić klasę od lvl ale mi coś nie wyszło-.- Mógłby ktoś poprawić?
Moje errory:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_skoczek.sma(40) : error 010: invalid function or declaration
codclass_skoczek.sma(42) : error 010: invalid function or declaration
codclass_skoczek.sma(45) : error 010: invalid function or declaration
codclass_skoczek.sma(48) : error 010: invalid function or declaration
codclass_skoczek.sma(175) : warning 203: symbol is never used: "dostepna"
codclass_skoczek.sma(175) : warning 203: symbol is never used: "level"

4 Errors.
Could not locate output file codclass_skoczek.amxx (compile failed).


SMA klasy :

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Profesjonalny Szturmowiec (+ 55lvl)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{

}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
new dostepna = 50;
new level = cod_get_user_level(id);
if(level < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
return COD_STOP;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Użytkownik wtf?! edytował ten post 06.08.2011 09:28

  • +
  • -
  • 0

#2 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.08.2011 09:34

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Profesjonalny Szturmowiec (+ 50lvl)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
        precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        new dostepna = 50;
        new level = cod_get_user_level(id);

        if(level < 50)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
                return COD_STOP;
        }
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
       
        
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        new button = get_user_button(id);
        new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
        new flags = get_entity_flags(id);
        
        if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
        {
                moze_skoczyc[id] = false;
                new Float:velocity[3];
                entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
                velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)    
                moze_skoczyc[id] = true;
                
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
        static poprzednia_rakieta_gracza[33];
        if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
        {
                client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
        {
                client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if (is_user_alive(id))
        {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
                
                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
        
                new Ent = create_entity("info_target");
        
                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
        
                vAngle[0] *= -1.0;
        
                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
        
                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
        
                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
        }       
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
        if (!is_valid_ent(ent))
                return;

        new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
        

        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 
        
        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
                iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
        
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32); 
        write_byte(20); 
        write_byte(0);
        message_end();

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {               
                new pid = entlist[i];
                
                if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                        continue;
                cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
        
public client_disconnect(id)
{
        new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
        while(ent > 0)
        {
                if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
                        remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
        }
}

Poprawiłem tylko codclass_enabled. Źle były domknięte klamry.
  • +
  • -
  • 1

#3 wtf?!

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Lubomino
Offline

Napisano 06.08.2011 09:42

Your plugin failed to compile! Read the errors below:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textDdwhAd.sma(2) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"

Compilation aborted.
1 Error.
cos jest niestety zle -.-
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.08.2011 09:46

Musisz kompilować razem z codmod.ini
Masz daje ci amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2011 14:31

Musisz kompilować razem z codmod.ini


.inc :P

Użytkownik A może sma? edytował ten post 06.08.2011 14:31

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych