Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać cvara ?? :|


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 07.01.2009 15:00

http://amxx.pl/viewt...p?p=38353#38353 to jest mój modek i mam problem chciałbym dorobić cvara :] mógł by mi kto powiedzieć gdzie i co mam w tym przypadku wpisać jak np. chciałbym cvara on/off snipermod 1|0
Czytałem już poradniki ale troche jeszcze nie rozumie tych cvarów ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 07.01.2009 15:17

Przeczytałeś to?
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7099
Jeśli dalej nie rozumiesz, to proponuję pooglądać gotowe pluginy, które wykorzystują cvary i powinieneś się połapać.
  • +
  • -
  • 0

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 07.01.2009 16:03

przeczytałem to i oglądałem inne plugi próbowałem i nic. Nie rozumie tego :/
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 07.01.2009 16:37

Temat wyczyszczony. Bez OT proszę.

Jeśli dalej tego nie rozumiesz, to wytłuamczę Ci na chłopski rozum ;)

W plugins_init rejestrujesz cvara, czyli go tworzysz nadając mu standardowa wartość (jeśli nikt jej nie zmieni, dodając np do amxx.cfg, to taką będzie miał wartość).
Czyli np:
register_cvar ("amx_sniper", "1")

Jeśli chcesz, żeby odpowiadał on, np za włączanie lub wyłącznie moda, to w głównej funkcji Twojego pluginu pobierasz jego wartość (wlaczony = get_cvar_num(""amx_sniper"))
I sprawdzasz, gdy jest różny od 1, to zatrzymujesz wykonywani pluginu, a gdy nie to kontynuujesz.
Np.
new wlaczony
wlaczony = get_cvar_num(""amx_sniper")
if (!wlaczony)
    return PLUGIN_CONTINUE
//reszta kodu
Mam nadzieję, ze teraz załapiesz ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 07.01.2009 16:52

nie no nie wiem czemu ale albo źle to robie albo nie mam modułów potrzebnych włączonych, bo nie chce kompilować. A prędzej było dobrze xD może wytłumaczysz dokładnie gdzie wpisać to xD

new wlaczony
wlaczony = get_cvar_num(""amx_sniper")
if (!wlaczony)
return PLUGIN_CONTINUE
//reszta kodu


  • +
  • -
  • 0

#6 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 07.01.2009 17:21

Spróbuj tego:
Przypatrz się co zmieniłem, może załapiesz :P
/*
/////////////////////////
/     Made              /
/      by               /
/    emblaze            / 
/ ultra_95.yoyo.pl      /
/////////////////////////
*/
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fun>

#define PLUGIN "Sniper Mod" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "emblaze" 

public plugin_init() 
{ 
  register_cvar("amx_sniper_on", "1")
  register_clcmd("drop","block") 
  register_clcmd("cl_setautobuy","block") 
  register_clcmd("cl_autobuy","block") 
  register_clcmd("cl_setrebuy","block") 
  register_clcmd("cl_rebuy","block") 
  register_clcmd("buy","block") 
  register_clcmd("glock","block") 
  register_clcmd("usp","block") 
  register_clcmd("p228","block") 
  register_clcmd("deagle","block") 
  register_clcmd("elites","block") 
  register_clcmd("fn57","block") 
  register_clcmd("m3","block") 
  register_clcmd("xm1014","block") 
  register_clcmd("mac10","block") 
  register_clcmd("tmp","block") 
  register_clcmd("mp5","block") 
  register_clcmd("ump45","block") 
  register_clcmd("p90","block") 
  register_clcmd("galil","block") 
  register_clcmd("ak47","block") 
  register_clcmd("scout","block") 
  register_clcmd("sg552","block") 
  register_clcmd("awp","block") 
  register_clcmd("g3sg1","block") 
  register_clcmd("famas","block") 
  register_clcmd("m4a1","block") 
  register_clcmd("bullpup","block") 
  register_clcmd("sg550","block") 
  register_clcmd("m249","block") 
  register_clcmd("shield","block") 
  register_clcmd("primammo","block") 
  register_clcmd("secammo","block") 
  register_clcmd("vest","block") 
  register_clcmd("vesthelm","block") 
  register_clcmd("flash","block") 
  register_clcmd("hegren","block") 
  register_clcmd("sgren","block") 
  register_clcmd("nvgs","block")
  register_clcmd("aug","block") 
  register_clcmd("fiveseven","block") 
  register_clcmd("cv47","block") 
  register_clcmd("228compact","block") 
  register_clcmd("autoshotgun","block") 
  register_clcmd("bullpup","block") 
  register_clcmd("fiveseven","block") 
  register_clcmd("krieg550","block") 
  register_clcmd("defender","block") 
  register_clcmd("clarion","block") 
  register_clcmd("km45","block") 
  register_clcmd("9x19mm","block") 
  register_clcmd("magnum","block") 
  register_clcmd("mp5","block") 
  register_clcmd("smg","block") 
  register_clcmd("12gauge","block") 
  register_clcmd("mp","block") 
  register_clcmd("d3au1","block") 
  register_clcmd("nighthawk","block") 
  register_clcmd("krieg552","block") 
  register_clcmd("c90","block") 
    register_clcmd("snipermenu","snipermenu")
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
    
} 

public snipermenu(id) 
{ 
    new wlaczony = get_cvar_num("amx_sniper_on")
    if (!wlaczony)
	return PLUGIN_CONTINUE
    new menu = menu_create("Sniper Mod Menu", "menu_handler")
    menu_additem(menu, "Zestaw 1", "1", 0) 
    menu_additem(menu, "Zestaw 2", "2", 0) 
    menu_additem(menu, "Zestaw 3", "3", 0) 
    menu_additem(menu, "Zestaw 4", "4", 0) 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
    menu_display(id, menu, 0) 
} 

public menu_handler(id, menu, item) 
{ 
    if (item == MENU_EXIT) 
    { 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
    new data[6], iName[64] 
    new access, callback 
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 
    new key = str_to_num(data) 
    switch(key) 
    { 
        case 1: { 
            strip_user_weapons (id)  
            give_item(id,"weapon_scout") 
            give_item(id,"ammo_762nato") 
            give_item(id,"ammo_762nato") 
            give_item(id,"ammo_762nato") 
            give_item(id,"weapon_deagle") 
            give_item(id,"ammo_50ae") 
            give_item(id,"ammo_50ae") 
            give_item(id,"ammo_50ae") 
            give_item(id,"ammo_50ae") 
            give_item(id,"ammo_50ae") 
            give_item(id,"ammo_50ae") 
            give_item(id,"ammo_50ae") 
            give_item(id,"weapon_knife") 
            give_item(id,"weapon_hegrenade") 
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_smokegrenade"); 
            client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 1") 
	   client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav")
        } 
        case 2: { 
            strip_user_weapons (id) 
            give_item(id,"weapon_sg550") 
            give_item(id,"ammo_556nato") 
            give_item(id,"ammo_556nato") 
            give_item(id,"ammo_556nato") 
            give_item(id,"weapon_fiveseven") 
            give_item(id,"ammo_57mm") 
            give_item(id,"ammo_57mm") 
            give_item(id,"ammo_57mm") 
            give_item(id,"ammo_57mm") 
            give_item(id,"ammo_57mm") 
            give_item(id,"ammo_57mm") 
            give_item(id,"ammo_57mm") 
            give_item(id,"weapon_knife") 
            give_item(id,"weapon_hegrenade")                        
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_smokegrenade"); 
            client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 2") 
	   client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav")
        } 
        case 3: { 
            strip_user_weapons (id) 
            give_item(id,"weapon_awp") 
            give_item(id,"ammo_338magnum") 
            give_item(id,"ammo_338magnum") 
            give_item(id,"ammo_338magnum") 
            give_item(id,"weapon_glock18") 
            give_item(id,"ammo_9mm") 
            give_item(id,"ammo_9mm") 
            give_item(id,"ammo_9mm") 
            give_item(id,"ammo_9mm") 
            give_item(id,"ammo_9mm") 
            give_item(id,"ammo_9mm") 
            give_item(id,"ammo_9mm") 
            give_item(id,"weapon_knife") 
            give_item(id, "weapon_hegrenade")                        
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_smokegrenade"); 
            client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 3")
	   client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav")
        } 
        case 4: { 
            strip_user_weapons (id) 
            give_item(id,"weapon_g3sg1") 
            give_item(id,"ammo_762nato") 
            give_item(id,"ammo_762nato") 
            give_item(id,"ammo_762nato") 
            give_item(id,"weapon_usp") 
            give_item(id,"ammo_45acp") 
            give_item(id,"ammo_45acp") 
            give_item(id,"ammo_45acp") 
            give_item(id,"ammo_45acp") 
            give_item(id,"ammo_45acp") 
            give_item(id,"ammo_45acp") 
            give_item(id,"ammo_45acp") 
            give_item(id,"weapon_knife") 
            give_item(id,"weapon_hegrenade") 
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_flashbang"); 
            give_item(id, "weapon_smokegrenade"); 
            client_print(id, print_center, "Wzioles Zestaw 4") 
	   client_cmd(id, "spk sound/weapons/gren_cock1.wav")
        } 
    } 
    menu_destroy(menu) 
    return PLUGIN_HANDLED 
}

public Nowa_Runda() 
{ 
	client_cmd(0, "snipermenu") 
}

public block(id) return PLUGIN_HANDLED

  • +
  • -
  • 0

#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 07.01.2009 17:38

a czasem jak ustawisz cvar na "0" to menu nie otworzy się ale z normalnego buy nie będzie można nadal kupować ?
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.01.2009 17:43

public block(id){

if (get_cvar_num("amx_sniper_on") ) 

return PLUGIN_HANDLED;

else

return PLUGIN_CONTINUE; 

}

  • +
  • -
  • 0

#9 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 07.01.2009 17:49

No właśnie oto mi chodziło R3X :] To niech teraz Autor przerobi i zaktualizuje , i przydało by się jakieś zabezpieczenie najlepiej na buytime ;>
  • +
  • -
  • 0

#10 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 07.01.2009 18:55

ok dzięki wizu teraz juz zaczynam łapać :D

No właśnie oto mi chodziło R3X To niech teraz Autor przerobi i zaktualizuje , i przydało by się jakieś zabezpieczenie najlepiej na buytime


Co do tego to aktualizacje dam w temacie pluga ale nie rozumie tego z buytime :?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych