Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Naprawa błędu "get_weaponname"

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 04.08.2011 11:47

No to tak na forum zauważyłem że dużo osób skarży się na ten błąd otóż rozwiązanie jest proste.
Invalid weapon id 32
L 08/04/2011 - 12:04:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTMcodmod.amxx")
L 08/04/2011 - 12:04:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 08/04/2011 - 12:04:40: [AMXX]    [0] QtmCod.sma::OpisKlasy_Handle (line 675)
oczywiście linijka zależy od tego czy ktoś ma nowe zmienne itp

Otuż w tym błędzie nie chodzi o błąd w plugine QtmCod mod lecz w klasie dokładnie w:
new const bronie
Większość dopisując klasie broń robił błąd (z przyzwyczajenia) daje 2 razy || i to właśnie powoduje ten błąd czyli np:
1<<CSW_AK47 || 1<<CSW_M4A1
a powinno być
1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1

Mam nadzieję że pomogłem osobą które miały ten problem.
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 04.08.2011 13:08

DarkGL sry za offtopic ale ja mam win 64 bit i moją przeglądarką jest Nightly (firefox 64 bit) i tu mam język angielski więc wszystko podkreśla a nie chce mi się bawić w pobieranie paczek językowych ;P
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 04.08.2011 21:14

Goliath lub RPK.Shark (nie pamiętam który :D) kiedyś napisał jak to naprawić.

Wystarczy w tej funkcji:

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)


zmienić:

for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)


na:

for(new i=1, n=1; i <= 30; i++)


mi to pomogło :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 05.08.2011 04:36

to co ty napisałeś zwiększa tylko pętlę ja napisałem jaki najczęściej ludzie robią błąd
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych