Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na Killday !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.08.2011 11:04

Hello !

Chciałbym aby ktoś mi napisał plugin, a mianowicie :

Po wpisaniu /killday CT staje się niesmiertelne. Chciałbym również aby na chacie sie wyświetlił tekst: Dzis bawimy sie w Killday !.TT ma do wyboru M4+Deagle lub AK47+Deagle. Po 40 sekundach jest wpisywany /box

To wszystko, z gory dziekuje :)

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.08.2011 07:33

Spróbuj ;]
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "killday"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_clcmd("say /killday","kill")
}
public kill(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
         {
	 	set_user_godmode(0 ,1)
	}
	else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		menu(id)
	}
	set_hudmessage(0, 191, 255, -1.0, 0.1, 0, 6.0, 7.0)
        show_hudmessage(0, "Dzis bawimy sie w Killday !")
}
public menu(id)
{
    new menu = menu_create("\rJaka Bron preferujesz", "wybieranie")
    
    menu_additem(menu, "\wM4+Deagle", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wAk+Deagle", "2", 0)
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
        case 1:{
            give_item(id, "weapon_m4a1")
	    give_item(id,"ammo_556nato")
	    give_item(id,"ammo_556nato")
	    give_item(id,"ammo_556nato")
	    give_item(id, "weapon_hegrenade")
	    give_item(id, "item_thighpack") 
	    give_item(id, "weapon_deagle")
	    give_item(id,"ammo_50ae")
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 2:{
            give_item(id, "weapon_ak47") 
	    give_item(id,"ammo_762nato")
	    give_item(id,"ammo_762nato")
	    give_item(id,"ammo_762nato")
	    give_item(id, "weapon_deagle")
	    give_item(id,"ammo_50ae")
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
	    give_item(id,"ammo_50ae") 
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 06.08.2011 09:39

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 06.08.2011 09:29

Po pierwsze nie wiem jaki sens ma ten plugin ( co tt ma strzelać w niesmiertelnych ct? ). Po drugie jak to ma być z tym wpisywaniem /box, wtf?

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "killday"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dawedo"

public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_clcmd( "say /killday", "cmdKillday" );

register_event( "HLTV", "eventHLTV", "a" );
}
public eventHLTV()
{
new players[32], num;

get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new id = players[i]

if( !is_user_alive( id ) )
continue;

fm_set_user_godmode( id, 0 )
}
}
public cmdKillday()
{
new players[32], num;

get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new id = players[i]

if( !is_user_alive( id ) )
continue;

switch( get_user_team( id ) )
{
case 1: WeaponMenu( id );
case 2: fm_set_user_godmode( id, 1 );
}

}
set_hudmessage( 0, 191, 255, -1.0, 0.1, 0, 6.0, 7.0 );
show_hudmessage( 0, "Dzis bawimy sie w Killday !" );
}
public WeaponMenu(id)
{
new menu = menu_create( "Wybierz swoja bron", "WeaponMenu_Handle");

menu_additem( menu, "M4A1/Deagle" );
menu_additem( menu, "AK47/Deagle" );

menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );

menu_display( id, menu );
}

public WeaponMenu_Handle( id, menu, item )
{
if ( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy( menu )
return PLUGIN_HANDLED
}

switch( item )
{
case 0: { fm_give_item( id, "weapon_m4a1" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 ); }
case 1: { fm_give_item( id, "weapon_ak47" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 ); }
}

fm_give_item( id, "weapon_deagle" );
fm_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

menu_destroy( menu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock fm_set_user_bpammo( id, iWeapon, iAmount )
{
new iOffset;
switch( iWeapon )
{
case CSW_AWP: iOffset = 377;
case CSW_SCOUT, CSW_AK47, CSW_G3SG1: iOffset = 378;
case CSW_M249: iOffset = 379;
case CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AUG, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_SG552: iOffset = 380;
case CSW_M3, CSW_XM1014: iOffset = 381;
case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: iOffset = 382;
case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: iOffset = 383;
case CSW_DEAGLE: iOffset = 384;
case CSW_P228: iOffset = 385;
case CSW_GLOCK18, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_ELITE: iOffset = 386;
case CSW_FLASHBANG: iOffset = 387;
case CSW_HEGRENADE: iOffset = 388;
case CSW_SMOKEGRENADE: iOffset = 389;
case CSW_C4: iOffset = 390;
default:return;
}
set_pdata_int( id, iOffset, iAmount );
}

Użytkownik Dawedov edytował ten post 06.08.2011 09:33

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#4 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.08.2011 09:30

pierwszy public po plugin_init powinien nazywać się kill :)
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#5 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 06.08.2011 09:48

No nie bardzo...

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#6 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2011 09:52

=Torrent=, źle patrzysz :P

Dawedov, to plugin pewnie na Jailbreaka, że tt zabija się nawzajem, więc przydało się naliczanie fragów dla tt i ograniczenie używania killdaya tylko dla ct. Spotkałem się już z tym więc wiem co nieco.

Emulov, napisz o co chodzi z tym boxem.
  • +
  • -
  • 0

#7 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.08.2011 11:06

Dobra, wytlumacze jeszcze raz dokładnie :

Tylko CT może wpisać /killday. Po wpisaniu /killday terrorysci dostają bron - do wyboru m4/deagle i ak/deagle i na hudzie wyswietla się tekst "Dzis sie bawimy w killday ! A CT staje sie niesmiertelene. I jak minie 40 sec od wpisania przez ct /killday jest wpisywany /box

/box <-- Jest on w jailbreak managerze, po wpisaniu tej komendy TT może się bić nawzajem ;P

Zaraz sprawdze te wasze propozycje pluginów, oczywiście plusy leca.


#edit

Tak jak napisał Nomaf - jest to plugin na jailbreaka i przydało by się naliczanie fragow dla TT, ale nie jest to konieczne :P Ale ograniczenie wpisania /killday musi byc tylko dla ct i w żaden sposob nie jest wpisywany /box :<

#edit2

Plugin speedkillera nie do konca dziala, gdy jestem w CT i wpisze /killday to nic sie nie dzieje - a to on powinien włączać tą zabawe. A gdy byłem TT i wpisalem /killday wtedy pokazało mi sie menu i wyswietlil sie napis Dzis bawimy sie w killday <-- A nie powinien ponieważ to CT ma włączać, a gdy TT napisze nic ma sie nie dziać :P

#edit3

W pluginie Dawedova TT i CT moze włączac i CT nie staje sie niesmiertelne po wpisaniu /killday :< Nie jest tez wpisywany /box. Menu z broniami dziala jak nalazy ;P

Użytkownik Emulov. edytował ten post 06.08.2011 11:26


#8 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 06.08.2011 14:55

Nie napisałeś że tylko CT ma możliwość włączania tego, nie gram na jailbreaku więc skąd mam wiedzieć jak to wygląda ; d godmode powinno normalnie działać więc nie wiem w czym problem, ale zmieniłem na godmode z modułu fun więc teraz na pewno powinno działać. Say /box nie było nawet dodane to się nie ma co dziwić że nie działa...

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define TASK_SAYBOX 990

public plugin_init()
{
register_plugin( "Killday", "0,1", "Dawedo" );
register_clcmd( "say /killday", "cmdKillday" );

register_event( "HLTV", "eventHLTV", "a" );
}
public eventHLTV()
{
new players[32], num;

get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new id = players[i]

if( !is_user_alive( id ) )
continue;

set_user_godmode( id, 0 )
}
}
public cmdKillday( id )
{
if( get_user_team( id ) != 2 )
return PLUGIN_HANDLED;

new players[32], num;

get_players( players, num );
for( new i; i < num ; i++ )
{
new pid = players[i]

if( !is_user_alive( pid ) )
continue;

switch( get_user_team( pid ) )
{
case 1: WeaponMenu( pid );
case 2: set_user_godmode( pid, 1 );
}

}
set_hudmessage( 0, 191, 255, -1.0, 0.1, 0, 6.0, 7.0 );
show_hudmessage( 0, "Dzis bawimy sie w Killday !" );

set_task( 40.0, "taskSaybox", id+TASK_SAYBOX );

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public taskSaybox( id )
{
id -= TASK_SAYBOX;
client_cmd( id, "say /box" );
}
public WeaponMenu(id)
{
new menu = menu_create( "Wybierz swoja bron", "WeaponMenu_Handle");

menu_additem( menu, "M4A1/Deagle" );
menu_additem( menu, "AK47/Deagle" );

menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );

menu_display( id, menu );
}

public WeaponMenu_Handle( id, menu, item )
{
if ( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy( menu )
return PLUGIN_HANDLED
}

switch( item )
{
case 0: { fm_give_item( id, "weapon_m4a1" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 ); }
case 1: { fm_give_item( id, "weapon_ak47" ); fm_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 ); }
}

fm_give_item( id, "weapon_deagle" );
fm_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );

menu_destroy( menu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock fm_set_user_bpammo( id, iWeapon, iAmount )
{
new iOffset;
switch( iWeapon )
{
case CSW_AWP: iOffset = 377;
case CSW_SCOUT, CSW_AK47, CSW_G3SG1: iOffset = 378;
case CSW_M249: iOffset = 379;
case CSW_FAMAS, CSW_M4A1, CSW_AUG, CSW_SG550, CSW_GALI, CSW_SG552: iOffset = 380;
case CSW_M3, CSW_XM1014: iOffset = 381;
case CSW_USP, CSW_UMP45, CSW_MAC10: iOffset = 382;
case CSW_FIVESEVEN, CSW_P90: iOffset = 383;
case CSW_DEAGLE: iOffset = 384;
case CSW_P228: iOffset = 385;
case CSW_GLOCK18, CSW_MP5NAVY, CSW_TMP, CSW_ELITE: iOffset = 386;
case CSW_FLASHBANG: iOffset = 387;
case CSW_HEGRENADE: iOffset = 388;
case CSW_SMOKEGRENADE: iOffset = 389;
case CSW_C4: iOffset = 390;
default:return;
}
set_pdata_int( id, iOffset, iAmount );
}
stock fm_give_item( index, const item[] )
{
if ( !equal( item, "weapon_", 7 ) && !equal( item, "ammo_", 5 ) && !equal( item, "item_", 5 ) && !equal( item, "tf_weapon_", 10 ) )
return 0;

new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, item ) )
if ( !pev_valid( ent ) )
return 0;

new Float:origin[3];
pev( index, pev_origin, origin );
set_pev( ent, pev_origin, origin );
set_pev( ent, pev_spawnflags, pev( ent, pev_spawnflags ) | SF_NORESPAWN );
dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );

new save = pev( ent, pev_solid );
dllfunc( DLLFunc_Touch, ent, index );
if( pev(ent, pev_solid) != save )
return ent;

engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );

return -1;
}




Nie pomagam na PW, tylko na forum.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych