
Chodzi właściwie o takiego "kloca", który da się popchać, ale do piłki mu daleko. Jak się go pozbyć? Można napisać jakiś plugin usuwający tego typu obiekty?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.08.2011 09:03
#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < fakemeta >
new const szClass[ ] = "KLASA_BYTU";
new const szMap[ ] = "NAZWA_MAPY";
new bool:Cmap;
public plugin_init( ) {
register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
static szMapName[ 32 ];
get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) );
if( equali( szMapName, szMap ) )
Cmap = true;
}
public RoundStart( ) {
if( !Cmap )
return;
static ent;
ent = -1;
while( ( ent = find_ent_by_class( ent, szClass ) ) !=0 ) {
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
}
}
Napisano 04.08.2011 09:50
Napisano 04.08.2011 09:54
Użytkownik Julia edytował ten post 04.08.2011 16:49
Napisano 05.08.2011 00:43
#include < amxmodx > #include < amxmisc > #include < engine > new const szClass[ ] = "KLASA_BYTU"; new bool:Cmap; public plugin_init( ) { register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" ); static szMapName[ 32 ]; get_mapname( szMapName, charsmax( szMapName ) ); static szFile[ 96 ]; get_configsdir(szFile, 95); add(szFile, 95, "/remove.cfg"); new fp = fopen(szFile, "rt"); if(!fp) return; while(!feof(fp)){ fgets(fp, szFile, 31); trim(szFile); if(szFile[0] == ';') continue; if(equal(szFile, szMapName)){ Cmap = true; break; } } fclose(fp); } public RoundStart( ) { if( !Cmap ) return; remove_entity_name(szClass); }
Napisano 05.08.2011 08:05
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych