Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o przeróbkę


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 DRUM

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:52°00′N 4°21′E
Offline

Napisano 03.08.2011 17:40

Witam mam prośbę czy mógł by ktoś mi pomóc w przerobieniu klasy kucacz (jest ona premium i niech zostanie premium).
Mianowicie teraz wygląda tak:

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


jest niewidzialny na kucka i może się poruszać, a chcialbym żeby w momęcie kucania nie mógł chodzić czyli żeby był unieruchomiony na niewidzialności, i czy jest możliwoś żeby byl widoczny na AWP.Z gory dzięki
Oto kod:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 18:43


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <colorchat>

#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)





new bool:ma_klase[33];

new const Float:fNic[3] = {0.0,0.0,0.0};



new const nazwa[] = "Kucacz";

new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 45;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() 

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);

	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

		return COD_STOP;

	}

	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;



public client_PreThink(id)

{

	if(!ma_klase[id] || get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

		return;

	

	new button = get_user_button(id);

	if(button & IN_DUCK){

		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 11);

		set_user_velocity(id,fNic)

	}

	else

		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych