Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Renderowanie bytu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dejmian

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 17:39

Siemka napisalem kod ktory nadaje render bytom gdy w nie wycelujemy ale chcialem zeby render byta sie zapisywal ale nie wiem jak to zrobic.
Np mapa de_dust2 na mapie jest 6 bytow NPC stoja caly czas nie znikaja i chcialbym zeby nadany render nie kasowal sie po zmianie mapy

KOD:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Testy"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("render","Render");
}
public Render(id,ent){
new body;
get_user_aiming(id, ent, body);
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
}


#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.08.2011 17:44

Przy tworzeniu bytu ustaw mu:
fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 17:46

no walsnie gdyby to bylo takie proste :D nie mam kodu sma do tego pluginu

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 18:23

sprawdź
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Testy"

new szPath[256];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new szTmp[196];
	
	get_configsdir(szTmp,charsmax(szTmp))
	
	formatex(szPath,charsmax(szPath),"%s/rendering.ini",szTmp);
	
	register_clcmd("render","Render");
	
	loadFile();
}

public loadFile(){
	new szLine[32], iLen;
	for(new i=0;read_file(szPath, i, szLine, 31, iLen);i++){
		iLen = str_to_num(szLine);
		
		if(!pev_valid(iLen))
			continue;
		
		fm_set_user_rendering(iLen, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	}
}

public Render(id){
	new body,ent;
	get_user_aiming(id, ent, body);
	
	if(!pev_valid(ent))
		return ;
	
	fm_set_user_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	
	new szTmp[16];
	num_to_str(ent,szTmp,charsmax(szTmp))
	
	write_file(szPath,szTmp,-1);
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 19:30

Lipa render sie robi ale po zmianie mapy znika a w rendering.ini stworzyly mi sie cyfry
120
100
120
100
94
96

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 19:44

więc te enty nie są od początku mapy zapis działa ok wczytywanie też nic nie mówiłeś że nie są od początku
  • +
  • -
  • 0

#7 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 19:49

enty sa wczcytywane z pliku od razu po zaladowaniu sie mapy ent ma przypisana przezroczystosc cos takiego jak mina w COD moze dla tego??

Użytkownik Dejmian edytował ten post 03.08.2011 19:51


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 20:46

zapisywanie id enta to jednak glupie jest podaj konkretnie o jakie eny ci chodzi ich classname
  • +
  • -
  • 0

#9 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 20:57

jak to sprawdzic?

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 21:28

m_eel - Engine entity lab - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#11 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 21:39

classname to "Npc_creator"

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 21:50

sprawdź
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Spawn,"fwSpawned",1)
}

public fwSpawned(iEnt){
	if(!pev_valid(iEnt))
		return FMRES_IGNORED;
	
	static szClass[64];
	
	pev(iEnt,pev_classname,szClass,charsmax(szClass));
	
	if(equali("Npc_creator",szClass))
		fm_set_user_rendering(iEnt, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 21:56

dalej nic znika

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 21:58

pokaż sma tego pluga
  • +
  • -
  • 0

#15 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 22:02

nie mam sma wlasnie

#16 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 22:05

to daj amxx i wszystkie wymagane pliki
  • +
  • -
  • 0

#17 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.08.2011 22:06

to może post Ham_Spawn dla info_target + equal klasy i NPC_Creator`a
  • +
  • -
  • 0

#18 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 22:09

mozesz poprawic kod bo nie zabardzo rozumiem

to może post Ham_Spawn dla info_target + equal klasy i NPC_Creator`a


#19 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.08.2011 16:05

Jak nie zadziała to daj .amxx, z części DAT da się wyciągnąć klasę bytu
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "amxx.pl"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "info_target", "fwSpawned",1);
}

public fwSpawned(iEnt){
	if(!is_valid_ent(iEnt))
		return HAM_IGNORED;
	
	static szClass[64];
	
	entity_get_string(iEnt,EV_SZ_classname,szClass,charsmax(szClass));
	
	if(equali("Npc_creator",szClass))
		set_rendering(iEnt, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#20 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.08.2011 17:06

Ciekawe wszystkie pomalowane rzeczy sie zapisuja oprócz stworzonych prze zemnie bytow zobaczcie
Dołączona grafika

Użytkownik Dejmian edytował ten post 05.08.2011 17:07





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych