Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze Sklepikiem Diablo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nortos

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.08.2011 15:36

Sklepik działa lecz przy kompilowaniu mam pewien błąd. Kompilacja przebiega pomyślnie lecz nie chce mieć tego błędu :D Mianowicie chce mieć czystą konsolkę.
Tutaj Kod:
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. \yKup losowy przedmiot! \r$5000^n\w2. \yExp [Dostajesz doswiadczenie] \r$14500^n^n\w0. \yZamknij^n\y/mana,/m - sklepik za mane") 
	
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public select_rune_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 

		case 0:
		{	
			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
				return PLUGIN_HANDLED
			award_item(id,0)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 1:
		{
					if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"Dostales %d Expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
			}
		case 9: 
		{	
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		

	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Błąd z konsoli w załączniku

Załączone miniatury

  • konsola.PNG


#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 02.08.2011 15:39

nie wplywa to na dzialanie pluginu, gdzies brakuje tabulatora po prostu.
  • +
  • -
  • 0

#3 Nortos

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.08.2011 15:44

Ale po dodaniu tego, pokazał się ten błąd.

#4 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 02.08.2011 15:55

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. \yKup losowy przedmiot! \r$5000^n\w2. \yExp [Dostajesz doswiadczenie] \r$14500^n^n\w0. \yZamknij^n\y/mana,/m - sklepik za mane") 

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text) 
return PLUGIN_HANDLED  
 


public select_rune_menu(id, key) 
{ 
switch(key) 
{ 
	
	case 0:
	{	
		if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
			return PLUGIN_HANDLED
		award_item(id,0)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	case 1:
	{
		if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
			return PLUGIN_HANDLED
		new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
		Give_Xp(id,exp)
		client_print(id,print_center,"Dostales %d Expa!",exp)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	case 9: 
	{	
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	
}

return PLUGIN_HANDLED

masz bez
  • +
  • -
  • 0

#5 Nortos

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.08.2011 16:06

Wyskoczyło 20+ errorów ;)

#6 uzytkownik

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:normalne
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 03.08.2011 07:40

TO co tal up@ dziala bez waringow ;]
przynajmniej mi tam nie wyskoczylo zadnych warringow ;]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych