poszukuję pluginu, który będzie blokował możliwość poruszania się danej drużynie. (najlepiej ustawiane cvarem. Jeżeli taki plugin nie istnieje, to będę wdzięczny, jeżeli ktoś by go napisał

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.08.2011 13:34
Napisano 02.08.2011 14:13
#include < amxmodx >
#include < engine >
public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );
}
public ev_Round_Start( ) {
for( new i = 1; i < 33; i ++ )
{
new iTeam = get_user_team( i );
switch( iTeam )
{
case 1:
{
entity_set_vector( i, EV_VEC_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
entity_set_float( i, EV_FL_maxspeed, 1.0 );
}
}
}
}
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
public plugin_init( ) {
register_logevent( "ev_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );
}
public ev_Round_Start( ) {
for( new i = 1; i < 33; i ++ )
{
if( get_pdata_int( i, 114, 5 ) == 1 )
{
set_pev( i, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( i, pev_maxspeed, 1.0 );
}
}
}
#include < amxmodx >
#include < orpheu >
#include < orpheu_stocks >
new OrpheuStruct:h_struct_pmove;
public plugin_init( ) {
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetDLLFunction( "pfnPM_Move","PM_Move" ), "OnPM_Move" );
OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "PM_PlayerMove" ), "OnPM_PlayerMove", OrpheuHookPre );
}
public OrpheuHookReturn:OnPM_Move( pmove, server ) {
h_struct_pmove = OrpheuGetStructFromParam( 1 );
return OrpheuIgnored;
}
public OnPM_PlayerMove( server ) {
if( OrpheuGetStructMember( h_struct_pmove, "team" ) == 1 )
{
OrpheuSetStructMember( h_struct_pmove, "velocity", Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
OrpheuSetStructMember( h_struct_pmove, "maxspeed", 1.0 );
}
}
Użytkownik Ortega edytował ten post 02.08.2011 14:25
Napisano 02.08.2011 14:21
Napisano 02.08.2011 14:26
Napisano 02.08.2011 14:32
Napisano 02.08.2011 14:36
Napisano 02.08.2011 14:48
Napisano 02.08.2011 14:53
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
public plugin_init( ) {
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwd_PreThink" );
}
public fwd_PreThink( id ) {
if( get_pdata_int( id, 114, 5 ) == 1 )
{
set_pev( id, pev_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } );
set_pev( id, pev_maxspeed, 1.0 );
}
}
Użytkownik Ortega edytował ten post 02.08.2011 14:54
Napisano 02.08.2011 15:06
Użytkownik Sponsi edytował ten post 02.08.2011 15:18
Napisano 02.08.2011 16:27
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych